مدیر باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی گفت:خبرنگاران این مرکز در نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران ۳ مقام برتر را کسب کردند.

الیاس گندمی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفت:در نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران و اصحاب رسانه خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان استان توانستند در رشته های تیراندازی و فوتبال دستی مقام های برتری را کسب کنند.

درخشش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی در نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران

گندمی ادامه داد:مجتبی عیوضی علیار و ندا موسی زاده در رشته تیراندازی توانستند به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کنند.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی افزود:در رشته فوتبال دستی تیمی نیز سودا تیمورپور و ندا موسی زاده مقام سوم را کسب کردند.

درخشش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی در نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران

آیدین بابایی مسئول کمیته فرهنگی ورزشی خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛افزود:برگزاری المپیاد های ورزشی فرصت بسیار خوبی است تا ورزشی نویسان و خبرنگاران با رشته های مختلف ورزشی آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در چندین رشته مختلف برگزار می شود ادامه داد:نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و ایجاد نشاط و سلامتی خبرنگاران در 2 بخش بانوان و مردان در حال برگزاری است.

مسئول کمیته فرهنگی ورزشی خانه مطبوعات آذربایجان غربی افزود:شامگاه یکشنبه مسابقات دارت،فوتبال دستی و تیراندازی در دو بخش مردان و بانوان برگزار شد و نفرات برتر نیز اعلام شد.

وی افزود:مسابقات دارت و فوتبال دستی در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه و مسابقات تیراندازی به میزبانی سالن تیراندازی شهید بهشتی ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری مسابقات ورزشی خبرنگاران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.