مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۳ برابر متقاضیان تامین شدهاست.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی با شرکت در یک برنامه رادیویی گفت: اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح نهشت ملی مسکن ۳ برابر متقاضیان موثر تامین شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

رسول عطائی اظهار کرد: ۴۱ هزار و ۹۰۴ متقاضی موثر نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد که برای تمام این افراد تامین زمین انجام شده است.

وی ادامه داد: اراضی تامین شده در آذربایجان غربی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ظرفیت بارگذاری ۱۴۳ هزار و ۳۰۳ واحد مسکونی را دارد.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: برنامه تولید مسکن در آذربایجان غربی بر اساس برنامه چهار ساله ساخت ۲۰۳ هزار و ۹۲۹ واحد مسکونی بوده که در قالب‌های حمایتی شهری، روستایی، بازآفرینی شهری، خودمالکی و استیجاری اجرایی می‌شوند.

عطائی بیان کرد: بر اساس این آمار نیاز مسکن سالانه برای آذربایجان غربی ۵۰ هزار واحد است و متقاضیان بعد از ثبت نام و احراز شرایط نسبت به پرداخت وجه اولیه اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: این اداره کل آماده واگذاری زمین به اتحادیه ضایعات فروشان و یا واگذاری به عنوان شهرک تخصصی صنف ضایعات فروشان می‌باشد و در حال حاضر شناسایی زمین صورت گرفته است و بعد از تعیین و تکلیف نهایی تامین زمین و واگذاری انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.