رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : قاچاقچی معروف مواد مخدر و همدستانش با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا دلیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر شهرستان کرمانشاه با هدف برخورد با سرشاخه های اصلی توزیع مواد مخدر و خرده فروشان که از ابتدای هفته آغاز شده همچنان در حال اجراست.

وی افزود: در این عملیات ها، یکی از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر روانگردان که دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب دستگاه قضایی نیز قرار داشت با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد.

دلیری افزود: ماموران همچنین پس از دستگیری این قاچاقچی موفق به کشف 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر صنعتی (شیشه) و دستگیری سه نفر از همدستان وی شدند.

وی افزود : با کمک ماموران کلانتری حوزه مربوطه، 13 خرده فروش مواد مخدر از سطح محله جمع آوری و دستگیر شدند.

وی یادآوری کرد: کشف حدود سه کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر اقدام های صورت گرفته توسط پلیس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده است.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه طرح پاکسازی نقاط آلوده ادامه دارد، گفت: اجرای این طرح با استقبال بسیار خوب مردم مواجه بوده است و با مراجعه به ماموران خواستار ادامه یافتن آن شده اند.

انتهای پیام/د

کشف 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر صنعتی در کرمانشاه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.