فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از دستگیری ۶ نفر از اخلالگران و سودجویان بازار ارز در این شهرستان خبر داد.  

اخلالگران بازار ارز به دام  افتادندداریوش محمدی فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: به دنبال نوسانات و مشکلات ایجاد شده بازار ارز و دلار در سطح کشور که شهرستان جوانرود نیز از آن متاثر بود، عده‌ای از مخلان و قاچاقچیان حرفه‌ای کالا و ارز دست به سوء استفاده زده و اقدامات غیرقانونی انجام دادند.

وی افزود: در همین راستا، مأموران پلیس آگاهی شهرستان جوانرود با افزایش دامنه تحقیقاتی خود و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی هوشمندانه و منسجم موفق به دستگیری ۶ نفر از اخلالگران بازار ارز و دلار شدند.
سرهنگ محمدی تصریح کرد: با توجه به حرفه‌ای بودن قاچاقچیان، مأموران موفق به کشف ارز قاچاق از آن‌ها نشدند، اما پس از استعلام و بررسی گردش مالی و حساب‌های متهمین از طریق مراجع بانکی مشخص شد که این افراد به صورت عمده در قاچاق دلار و خرید و فروش آن فعالیت داشته و از سرشاخه‌های اصلی اخلال در نظام بانکی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر و در جریان بازرسی از منزل یکی از متهمین، ۱۰ کارتن رسید‌های بانکی و نامه‌های گردش مالی کشف شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از منزل یکی دیگر از متهمین که متواری و تحت تعقیب پلیس است اسناد و حواله‌های بانکی در خصوص جابجایی وجوهات کلان به مبلغ تقریبی ۶۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ محمدی در پایان گفت: پس از جمع آوری مستندات و انجام تحقیقات فنی و تکمیل پرونده، متهمین جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.
 
انتهای  پیام/ز

دستگیری ۶ نفر از اخلالگران بازار ارز و دلار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضاشیری
۱۸:۵۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
لعنت خدا بر ان ها که عامل این بدبختی هستند .