فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف 51 راس بز قاچاق به ارزش 410 میلیون ریال با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.

عزیز الهیاری فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : ماموران پلیس آگاهی کنگاور طی 24 ساعت اخیر عملیات های مختلفی را در سطح شهرستان انجام دادند که یکی از آن ها کشف بزهای قاچاق، توقیف یک دستگاه کامیون و دستگیری یک نفر در این رابطه بود.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس کنگاور در عملیاتی دیگر موفق به توقیف 4 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر و قرص و شربت غیرمجاز شدند، افزود: در بازرسی از این خودرو ها 4 هزار و یکصد حبه قرص و 2500 سی سی شربت متادون، 400 گرم تریاک و 2 حلقه وافور کشف شد.

سرهنگ الهیاری تصریح کرد: چهار نفر نیز در این راستا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور ادامه داد: همچنین ماموران یکی از ایست و بازرسی های شهرستان موفق شدند یکدستگاه خودرو پراید مسروقه که سال گذشته در یکی از شهرستان های سطح استان به سرقت رفته بود را شناسایی و متوقف و راننده آن نیز دستگیر کنند.

وی ادامه داد: توقیف 6 دستگاه خودروی متختلف و انتقال آن ها به پارکینگ از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط ماموران پلیس شهرستان بوده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دستگیری سارق احشام قاچاق در کنگاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.