فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور، گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان اجرا و طی آن 15 خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

15 خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدندعزيز الهياری فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،اظهار داشت: مامورین انتظامی شهرستان کنگاور، در یک عملیات مشترک و منسجم نسبت به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با تولید و عرضه کنندگان مواد مخدر و همچنین معتادین متجاهر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اقدام کردند.
وی ادامه داد: در نتیجه اجرای این عملیات در مجموع مقدار ۶۷۷ گرم تریاک و ۱۵۷ گرم مشتقات آن از جمله شیره و سوخته به همراه ۴ گرم هروئین کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور همچنین عنوان کرد: در اجرای این طرح ۱۵ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

سرهنگ الهیاری، همچنین از دستگیری یک فعال در زمینه حفاری‌های غیر مجاز و کشف ۲ دستگاه گنج یاب از وی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

وی یادآوری کرد: دستگیری  ۴ سارق در حین سرقت و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی، از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور، همچنین از توقیف ۱۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف خبر داد و گفت: ۸ دستگاه از این تعداد موتور سیکلت و ۷ دستگاه خودرو تشکیل می‌دهد.

سرهنگ الهیاری در پایان عمده تخلفات وسایل نقلیه متخلف را، نداشتن پلاک، ایجاد مزاحمت و رانندگی بدون گواهینامه، عنوان و اظهار کرد: وسایل نقلیه متخلف پس از توقیف، روانه پارکینگ شدند.
 
انتهای پیام/ز

توقیف ۱۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.