مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت : در بهار امسال یک نفر در کرمانشاه با سلاح سرد کشته شد.

کشته شدن یک نفر با سلاح سرد در استان کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه کمالی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت :در بهار امسال یک نفر با سلاح سرد در استان کشته شد که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته که سه نفر بوده کاهش داشته است.

وی گفت : در بهار امسال 2675 نفر در تصادفات کشته و زخمی شدند .

کمالی افزود : در سه ماهه امسال همچنین 2556 نفر با ادعای مجروحیت در تصادفات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 10.6 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به بررسی 484 جسد طی سه ماهه ابتدای امسال در پزشکی قانونی، گفت: این تعداد نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

کمالی افزود: همچنین در بهار امسال 183 نفر در حوادث کار مجروح شدند که از این تعداد 178 نفر مرد و پنج نفر زن هستند و این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مجروح شدن 162 نفر، 13 درصد رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه آمار جان باختگان ناشی از سوء مصرف مواد مخدر استان را در سه ماهه ابتدای امسال 20 نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت 32 نفر کاهش خوبی داشته است.

وی همچنین از فوت پنج نفر دیگر به دلیل مسمومیت دارویی در سه ماهه امسال خبر داد وافزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مسمومیت 9 نفر کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ادامه از ارائه 54 درخواست سقط درمانی در بهار امسال خبر داد و افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 93 درخواست، 42 درصد کاهش داشته که با 38 مورد آن موافقت شد.

وی همچنین از تشکیل 12 پرونده قصورات پزشکی در بهار امسال خبر داد و افزود: از این تعداد چهار مورد محکوم و هشت مورد نیز تبرئه شدند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

مجروح شدن 183 نفر در بهار امسال در حوادث کار

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.