رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از دستگیری مجرم فراری استان البرز در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه خبر داد.

محمد رستمی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت : در پي صدور يک فقره حکم جلب ( نيابت قضايي ) صادره ازشعبه دوم بازپرسي دادسراي عمومي وانقلاب فرديس استان البرز مبني بر جلب و دستگيري متهم متواري که به کرمانشاه گریخته بود موضوع بصورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با همکاري پرسنل پليس امنيت عمومي شهرستان البرز و پس از انجام يکسري اقدامات پليسی و اطلاعاتي منزل متهم واقع در یکی از شهرک های حاشیه ای شناسایی و در عملیاتی ضربتی با رعایت حقوق شهروندی همسایگان نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: در هنگام حضور ماموران پلیس در منزل متهم، وی ابتدا قصد تیراندازی داشت اما با هوشیاری پلیس از این اقدام جلوگیری شد، فرد مجرم در ادامه قصد حمله به ماموران با سلاح سرد را داشت که در این امر نیز ناکام ماند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کرمانشاه گفت: پس از دستگیری این مرجم و بازرسی از منزل وی، یک قبضه اسلحه کلاش و 55 فشنگ جنگی کشف شد.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد وي از سوي دادسراي بخش صالح آباد استان همدان نیز به اتهام نگهداري سلاح وحمل مواد مخدر تحت تعقيب و متواري است.

سرهنگ رستمی در پایان از معرفی این مجرم به دستگاه قضائی جهت سير مراحل قانوني برای انجام تحقیقات بیشتر خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تلاش پلیس کرمانشاه مجرم البرز را دستگیر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.