جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه خبر داد .

مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: کشف 9 هزار نوع قرص روانگردان و دستگیری 387 سارق از جمله نتایج اجرای این طرح در طول ماه گذشته بوده است.

وی گفت : طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تیرماه در چند مرحله توسط ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه اجرا و نتایج خوبی حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نتایج در این طرح، کشف 607 مورد سرقت بود و در همبن راستا 387 سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ مرزبانی افزود: بیشترین سرقتها مربوط به سرقت قطعات خودرو با 183 فقره، سرقت داخل خودرو با 152 فقره و سرقت خودرو با 87 فقره می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان برخورد با موادفروشان را نیز از دیگر برنامه های اجرا شده عنوان و تصریح کرد: در این راستا، 262 معتاد و قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و بیش از 11 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

وی کشف بیش از 9 هزار انواع قرص روانگردان را از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ماه گذشته عنوان کرد.

سرهنگ مرزبانی افزود: توقیف 814 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که عمدتا فاقد پلاک و مدارک شناسایی لازم بوند را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کشف بیش از 9 هزار انواع قرص روانگردان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.