فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی در اوج آمادگی قرار دارد و ماموران جان برکف پلیس آماده جانفشانی در راه ارزش های اسلام و انقلاب هستند.

منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا به شکل عملی و عینی به منویات رهبر معظم انقلاب عمل کند.

وی گفت : در این راه نیز ماموران انتظامی از هیچ تهدید و هجمه ای واهمه ندارند و تنها به حفظ امنیت و ارتقای آن و خدمت صادقانه به مردم فکر می کنند.

امان اللهی افزود : نیروی انتظامی همواره امین مردم بوده و اعتمادی که آحاد مختلف شهروندان به پلیس دارند بالاترین سرمایه برای کارکنان انتظامی محسوب می شود.

وی افزود : در صحنه های مختلف پلیس خدمتگذار در کنار مردم و برای تامنیت امنیت و آسایش آن ها تلاش کرده است و مردم نیز با قدردانی خود از اقدامات صورت گرفته در واقع رضایتمندیشان را از مجموعه این اقدامات اعلام کرده اند.

وی همچنین به کاهش جرائم و افزایش کشفیات در حوزه های مختلف نیز اشاره و اظهار کرد: این موضوع به خوبی بیانگر حضور موثر ماموران انتظامی در سطح جامعه و تلاش های شبانه روزی آن ها برای برقراری امنیت است.

رئیس پلیس استان خاطرنشان کرد: اقتدار ماموران پلیس فضا را برای مجرمان بسیار تنگ کرده و این افراد عملا از هیچ امنیتی برخوردار نیستند.
سردار امان اللهی در پایان امنیت موجود در کرمانشاه را نیز مطلوب ارزیابی و تاکید کرد: این امنیت به واسطه مجاهدت ماموران و از خودگذشتگی آن ها حاصل شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

این امنیت به واسطه مجاهدت ماموران است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.