نائب رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: بازاریان و اصناف مخالف قاچاق هستند و خواهان استفاده از تولیدات داخلی برای رونق کارخانه جات هستند تا واحدهای صنعتی استان فعال و در نتیجه از آمار بیکاری کاسته شود.

ضعف نظارت مبادی ورودی کشور در برخورد با کالای قاچاقبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،موسی سلیمی  نائب رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: با این حال در مراجعی که قاچاق وارد می شود سخت گیری نمی شود بلکه اجازه می دهند قاچاق وارد شهر و مغازه های صنفی و در استان کرمانشاه به ۳۵ هزار واحد صنفی برسد سپس برای مبارزه با قاچاق به سراغ واحدهای صنفی می روند و کالا ها را ضبط و برخورد می کنند.

نائب رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: در حالی که اگر از ابتدا و در مبادی ورودی جلو قاچاق را بگیرند و اجازه خرید کالای قاچاق ندهند اصناف نیز کالاها را از تولید کننده داخلی تهیه می کنند و این مشکلات ایجاد نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه در مبادی ورودی سخت گیری نمی شود، افزود: مبادی ورودی قاچاق مشخص است و به تعداد ۳۵ هزار واحد صنفی نیست.

سلیمی بیان داشت: اگر اجازه ورود قاچاق در مبادی داده نشود واحدهای صنفی مجبور می شوند اجناس خود را به شکل قانون مند تر تهیه کنند.

 

انتهای پیام/ز

در مراجعی که قاچاق وارد می شود سخت گیری نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.