آیفون‌های نسل جدید اپل احتمالا با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه می‌شوند

شایعات در فضای مجازی حاکی از این است که مسئولان اپل قصد دارند یکی از سه نسخه آیفون خود در سال 2018 را با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه کنند.

آیفون‌های نسل جدید اپل احتمالا با پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل هرساله نسل جدید آیفون‌های خود را عرضه می‌کند و هر سال نیز با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان و کاربران سیستم عامل آی او اس مواجه می‌شود.

یکی از قابلیت‌هایی که تاکنون در هیچ‌یک از گوشی‌های آیفون شرکت اپل دیده‌ایم، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان فعال است که همین موضوع یکی از اختلافات بارز پرچمداران اپل با سایر شرکت های بزرگ از جمله سامسونگ محسوب می‌شد.

اما به تازگی گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که احتمال دارد در سال 2018 شاهد عرضه اولین گوشی آیفون مجهز به امکان استفاده از دو سیم کارت باشیم. گفته می‌شود از بین سه گوشی آیفونی که اپل قصد دارد در اواخر سال 2018 معرفی کند حداقل یکی از آنها به قابلیت فوق مجهز است.

محققان احتمال تجهیز نسخه 6.1 اینچی را بسیار بیشتر می‌دانند چرا که دارای صفحه نمایشی بزرگ تر از سایر نسخه ها است. همچنین گفته می‌شود که این اقدام اپل به دلیل جذب بیشترین مشتریان چینی بوده است و احتمال دارد که فقط در کشور چین شاهد عرضه این نسخه باشیم.


بیشتر بخوانید: سیاسیون آمریکایی نباید از گوشی‌های هوآوی و ZTE استفاده کنند


انتهای پیام/

احتمال سفارشی شدن آیفون‌های نسل جدید اپل برای کاربران چینی

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.