با نسخه 2018 آیپد پرو شرکت اپل آشنا شوید

شرکت اپل قصد دارد طراحی آیفون ایکس را به طور کامل در تبلت نسل جدید خود پیاده‌سازی کند.

با نسخه 2018 آیپد پرو شرکت اپل آشنا شوید +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل تقریبا هر سال در تلاش است تا در کنار گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود، نسخه جدیدی از آیپدهای خود را نیز راهی بازار کند و امسال نیز احتمالا شاهد معرفی نسخه 2018 محصول iPad Pro این شرکت خواهیم بود.

اما نکته حائز اهمیت این است که در سال جاری برخلاف سال گذشته تاکنون اطلاعات زیادی از محصول جدید iPad Pro اپل منتشر نشده است؛ تنها اطلاعی که ما از محصول داریم درباره طراحی ظاهری و نحوه چینش سخت افزاری آن در اطراف صفحه نمایش است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، نسخه 2018 تبلت iPad Pro اپل مجهز به فناوری تشخیص چهره قدرتمند این شرکت است، فناوری که مشابه آن در گوشی آیفون ایکس قرار گرفت و توجهات بسیاری را به این گوشی جلب کرد.

گفته می‌شود iPad Pro جدید اپل در دو سایز مختلف عرضه می‌شود. تبلت کوچکتر با صفحه نمایش 10.5 اینچی و تبلت بزرگتر مجهز به صفحه نمایش 12.9 اینچی خواهد بود. اپل سعی دارد در تبلت جدید خود طراحی آیفون ایکس را به طور کامل پیاده کند تا فروش آن به طور چشمگیری افزایش یابد.

در ادامه تصویری از طراحی نسخه 2018 محصول iPad Pro شرکت اپل را مشاهده می‌کنید:

با نسخه 2018 آیپد پرو شرکت اپل آشنا شوید +تصویر


بیشتر بخوانید: بازی‌های 10 ساله؛ عنوان Far Cry 2 ایده‌ای جدید در سبک Open World 


انتهای پیام/

نسخه 2018 آیپد پرو شرکت اپل چه مشخصاتی دارد؟ +تصویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار