عنوان مشهور Alto's Odyssey برای اندروید و آی‌اواس عرضه شد +فیلم

استودیو Noodlecake سرانجام بازی مشهور Alto's Odyssey را برای اندروید و آی او اس عرضه کرد.

عنوان مشهور Alto's Odyssey برای اندروید و آی‌اواس عرضه می‌شود +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان مشهور Alto's Odyssey مدتی پیش برای پلتفرم رایانه های شخصی عرضه شد و مورد استقبال گیمرها قرار گرفت. بر اساس گزارش‌های جدید این بازی سرانجام برای سیستم عامل گوشی‌های هوشمند نیز عرضه شده است و کاربران دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس نیز می‌توانند از این پس بازی Alto's Odyssey را انجام دهند.

گفتنی است که بازی Alto's Odyssey در حال حاضر برای کاربران اندروید از طریق گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس است، اما نسخه آی او اس این بازی به صورت پولی در اپ استور شرکت اپل قرار گرفته است و کاربران گوشی‌های آیفون برای اجرای این بازی، باید آن را خریداری کنند.

همچنین نکته قابل ذکر این است که نسخه اندروید عنوان Alto's Odyssey دارای تبلیغات درون برنامه ای است، اما نسخه آی او اس به دلیل قابل خرید بودن، هیچگونه تبلیغی ندارد؛ اگرچه تبلیغات نسخه اندروید این بازی نیز قابل حذف است.

عنوان Alto's Odyssey یک بازی کم حجم اما با داستانی بسیار جذاب است که کاربران را به خود جذب می‌کند. کار ساخت این بازی بر عهده استودیو Noodlecake بوده که آثار قدرتمندی از جمله Chameleon Run, FRAMED و Lumino City را در کارنامه خود دارد. در ادامه تریلر رسمی عنوان Alto's Odyssey برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: اولین تریلر رسمی FIFA 19 منتشر شد +فیلم


انتهای پیام/

عنوان مشهور Alto's Odyssey سرانجام به اندروید آمد +فیلم

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.