حالت افقی آیپدهای اپل به iPhone X Plus اضافه خواهد شد

خبرهای تازه منتشر شده از آیفون‌های 2018 نشان می‌دهد که قرار است حالت افقی آیپدهای اپل به iPhone X Plus اضافه شود.

حالت افقی آیپدهای اپل به iPhone X Plus اضافه خواهد شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در خبرهای گذشته‌ای که از آیفون‌های سال 2018 منتشر شده است، ماکت‌های مفهومی ساخته شده از این گوشی به نمایش گذاشته شده‌اند. از آنجایی که یکی از آیفون‌های امسال قرار است با نمایشگر 6.5 اینچی، بزرگترین آیفون تاریخ باشد، کمپانی اپل برای آن برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. خبر فاش شده جدید هم این مطلب را ثابت می‌کند.

نام مدل 6.5 اینچی آیفون هنوز مشخص نیست. برخی منابع آن را با نام iPhone X Plus و برخی دیگر با نام iPhone 11 Plus می‌شناسند. به هر حال، خبرهای فاش شده نشان می‌دهند که به دلیل از پیش نصب بودن iOS 12 روی این گوشی، شاهد وجود حالت افقی مانند آیپد در iPhone X Plus خواهیم بود.

همانگونه که از اسکرین شات‌های گرفته شده توسط یکی از شبیه‌سازان استفاده کننده از iOS 12، آیفون بزرگتر یعنی iPhone X Plus دارای حالت افقی خواهد بود و به دلیل بزرگتر بودن آن نسبت به آیفون‌های دیگر در صورت افقی شدن، اطلاعات بیشتری را به نمایش خواهد گذاشت. این در صورتی است که گوشی‌های هوشمند دیگر اپل به دلیل کوچکتر بودن، فقط حالت دید را به حالت افقی می‌گردانند.

گفتنی است، با اضافه شدن این قابلیت در آیفون می‌توان از آن در اپلیکیشن‌هایی مانند Messages یا Calendar استفاده کرد تا دید بیشتری روی اطلاعات داشته باشیم و دیگر به صورت مداوم بین اطلاعات چت و کانتکت نداشته باشیم. برای دیدن اطلاعات کافی است روی یک conversation ضربه بزنیم و در سمت راست اطلاعات مربوط به آن جلوی رویمان باز می‌شود.

علاوه بر این خبر، شبیه‌ساز iOS 12 نشان می‌دهد که صفحه نمایش iPhone X Plus دارای رزولوشن 1242x2688 خواهد بود.

حالت افقی آیپدهای اپل به iPhone X Plus اضافه خواهد شد +تصاویر

حالت افقی آیپدهای اپل به iPhone X Plus اضافه خواهد شد +تصاویر

انتهای پیام/

اضافه شدن حالت افقی به آیفون‌های 2018 +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار