درمراسمی عملیات اجرایی خط انتقال آب به شهر جدید امیرکبیر اراک آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب به شهر جدید امیرکبیر اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان مرکزی عملیات اجرایی خط انتقال آب به شهر جدید امیرکبیر اراک آغاز شد.

عزت الله آمره مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی  در این مراسم گفت: این خط به طول بیشتر از ٨کیلومتر با اعتبار ٤٠میلیارد ریال اجرا می‌شود وبا اجرای این طرح تا ٢٥لیتر در ثانیه از منابع آب زیر زمینی به شهر جدید امیرکبیر آبرسانی خواهد شد.

همچنین جلسه بررسی ورفع مشکلات شهر جدید امیر کبیر با حضور جمعی از ساکنان ومدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری در حاشیه این جلسه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: تجهیز وراه اندازی درمانگاه، مدرسه دوره متوسطه اول، احداث زیرگذر و مسیر دسترسی از جاده اصلی، جانمایی ایستگاه قطار اراک -امیر کبیر، جانمایی و احداث تصفیه خانه فاضلاب و مسائل و مشکلات عمرانی شهری و واحد‌های مسکونی در این جلسه بررسی و در مورد آن‌ها تصمیم گیری شد.

پیشرفت ٩٠درصدی فاز اول شهر جدید امیر کبیر اراک

طهماسبی سرپرست شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر هم گفت: فاز اول این شهر احداث هزار و١٣١ واحدمسکن مهراست که با تحویل حدود نیمی از واحد‌ها این پروژه پیشرفت ٩٠درصدی دارد.

طهماسبی افزود:در حال حاضر امکانات زیربنایی نظیر شبکه انتقال آب و برق و گاز و جمع آوری فاضلاب در مسکن مهراجرا و امکانات روبنایی مثل مسجد دوباب مدرسه، درمانگاه وپاسگاه انتظامی در این شهر به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.