فرماندار ایلام با بیان اینکه روند جذب تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان کند است، گفت: روند جذب تسهیلات باید تسریع یابد و مدیران با جدیت و تحرک بیشتری برای جذب آن تلاش کنند.

ضرورت تسریع در جذب تسهیلات اشتغال روستایی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;معروف بسطامی  فرماندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان ایلام با انتقاد از وضعیت جذب تسهیلات اشتغال پایدار و فراگیر خواستار رفع موانع موجود در این حوزه در مهلت باقی مانده شد.

بسطامی سهم شهرستان ایلام در تسهیلات اشتغال روستایی را 300 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تاکنون 135 طرح مصوب اشتغال روستایی ثبت شده که از این میزان تاکنون 49 طرح با اعتبار 60 میلیارد ریال عقد قرارداد شده است.

وی خواستار همراهی و همکاری بیشتر بانک های عامل برای جذب بیشتر این تسهیلات در مرکز استان شد و اضافه کرد: این میزان پرداختی کم است باید از این فرصت و تزریق رونق به اقتصاد و تولید در سطح شهرستان بیشتر بهره مند شویم.

بسطامی با اشاره به در پیش بودن کنگره بزرگ اربعین بر تلاش برای تکمیل پروژه های زیرساختی در این حوزه تاکید کرد و افزود: زیرساخت های اربعین در حال توسعه بوده و کارهای خوبی انجام شده است اما برای تسریع در آن همکاری تمام ادارات را می طلبد.

فرماندار ایلام به وجود مشکلات ترافیکی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: مشکل کنونی شهر ایلام ترافیک ناشی از اجرای پروژه هاست، می طلبد مدیران مرتبط تمام تلاش خود را بکار گیرند تا بخشی از نابسامانی ترافیک شهری موجود را رفع کنند.

بسطامی همچنین خواستار توجه جدی تر متولیان امر و مسئولان اجرایی به حوزه کلیدی و مهم اتصال دولت الکترونیک در این شهرستان شد.

فرماندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان اضافه کرد: شرایط کنونی کشور خاص است، البته نه به این معنا که در گذشته چنین شرایطی را تجربه نکرده ایم، تحریم‌های ظالمانه غرب همواره جزو ابزارهای فشار به نظام اسلامی ما و اکنون نیز به این نتیجه رسیده اند که با تحریم و با ابزارهایی چون فشار بر مردم و موج نارضایتی با ایران مقابله کنند، اما بدانند با این روش ها نمی توانند ملت ایران را از پا در بیاورند.

 انتهای پیام/اس

مدیران جذب تسهیلات اشتغال روستایی را با جدیت پیگیری کنند

 

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.