فرماندار ایلام اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و توازن شهرستان در سال جاری را 428 میلیارد و 386 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: توزیع اعتبارات میان دستگاه ها در قالب اسناد خزانه اسلامی صورت می گیرد.

اولویت اعتبار امسال با پروژه های نیمه تمام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;معروف بسطامی اعلام  کرد: این اعتبارات در 19 فصل، 22 برنامه و بالغ بر 220 پروژه عمرانی توزیع شده است.
وی افزود: اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته 10 تا 12 درصد کاهش داشته و مسئولان باید اتمام پروژه های نیمه تمام را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
بسطامی اضافه کرد: توزیع اعتبارات در سال جاری به صورت اسناد خزانه ای بین دستگاه های اجرایی انجام می شود و با توجه به کمبود بودجه امسال باید از این اعتبارات بهره مندی لازم را در بخش های مختلف ببریم.
بسطامی گفت: یکی از شاخص های توزیع اعتبارات شهرستان طرح های عمرانی نیمه تمامی است که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در بحث اشتغال و سرمایه گذاری حائز اهمیت هستند.
وی با اشاره به اینکه امسال پروژه جدیدی تعریف نمی شود، افزود: یکی از مشکلات هزینه کرد بودجه، توزیع اعتبارات الزام آور است و سهم این اعتبارات بیش از 80 درصد و به پروژه هایی که خواسته و مطالبات اصلی شهرستان است، تعلق می گیرد.
فرماندار ایلام اضافه کرد: 50 درصد اعتبارات امسال برای پروژه های نیمه تمام تعریف و 50 درصد باقیمانده به سال آینده موکول می شود.

 

انتهای پیام/اس

 

 

اعتبارات دستگاه های اجرایی در قالب اسناد خزانه توزیع می شود

برچسب ها: اشتغال ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.