فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت:۴۰۰ کیلوگرم تریاک در محور‌های مواصلاتی خرم آباد کشف و ضبط شد.

سردار مهدیان نسب، فرمانده نیروی انتظامی لرستان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: در مبارزه بی امانی که ۴۸ ساعت گذشته ماموران مبارزه با مخدر استان لرستان، با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر داشته اند، مقدار ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کرده اند.

کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خرم آباد

وی در ادامه بیان کرد: در کشف ۲ باند و یک شبکه مواد مخدر منهدم شده و همچنین ۴ دستگاه خودرو توقیف و در این رابطه ۴ نفر دستگیر شده اند. این مواد مخدر از استان‌های شرقی بارگیری شده و مقصد این قاچاقچیان مرکز کشور بوده است.

کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خرم آباد

فرمانده نیروی انتظامی لرستان تصریح کرد: استان لرستان در سال جاری ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که این مقدار نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود:۸ هزار و ۳۱۴ قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر دستگیر شده اند و همچنین ۲۹ باند در ۷ عملیات برون استانی انهدام شده اند.

سردار مهدیان نسب بیان کرد: ۸۸ خودرو حمل کننده مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی استان در پنج ماه نخست امسال توقیف شده است و همچنین ۴۸۵ طرح موضوعی و منطقه‌ای در بحث مواد مخدر و جمع آوری معتادین در ۵۰  نقطه آلوده استان لرستان انجام شده است.

کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خرم آباد

انتهای پیام/د

کشف ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در خرم آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.