سرپرست نمایندگی تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان بستک گفت: تاکنون ۲۱ طرح اشتغالزایی به بانک‌های شهرستان برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،بهرام فولادچنگ سرپرست نمایندگی تعاون، کار ورفاه اجتماعی بستک گفت: از زمان اجرای ابلاغ اعتبار طرح‌های توسعه اشتغال پایدار روستایی- عشایری و فراگیر در بستک، تاکنون ۲۱ طرح اشتغالزایی به بانک‌های شهرستان برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.

وی افزود: از مجموع طرح‌های معرفی شده به بانک ها، شش طرح به مبلغ ۲۷ میلیارد و ۷۹۲ میلیون تومان در بانک کشاورزی، شش طرح به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بانک توسعه تعاون، پنج طرح به مبلغ ۳ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان در پست بانک و چهار طرح به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در صندوق کارآفرینی امید در مراحل تکمیل مدارک و مراحل نهایی پرداخت هستند.

سرپرست نمایندگی تعاون، کار ورفاه اجتماعی بستک گفت: ۶۳ طرح در کمیته فنی شهرستان با مبلغ ۵۸ میلیارد و ۶۴۱ میلیون تومان و با اشتغال ۷۷۷ نفر در بخش‌های جهاد کشاورزی، صنعت معدن تجارت و میراث فرهنگی به تصویب رسیده است.

بهرام فولادچنگ افزود: تاکنون ۴۳ واحد پذیرنده و ۳۶۳ کارورز در سامانه کارورزی ثبت نام شده اند که از این تعداد ۳۶ واحد پذیرنده موفق به جذب ۱۳۹ کارورز در سطح شهرستان بستک شده اند.

انتهای پیام/ف

نام نویسی در سامانه کارورزی در شهرستان بستک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.