سرپرست روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: آتش سوزی کارخانه چاپ سیلک واقع در جاده آذرشهر - تبریز سه مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛موسوی سرپرست روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آتش سوزی کارخانه چاپ سیلک واقع در جاده آذرشهر - تبریز گفت: در اثر این حادثه سه کارگر ۲۸، ۲۵ و ۳۵ ساله دچار مصدومیت سوختگی شدند که از سوی عوامل اورژانس تحت مداوا قرار گرفتند.

وی یادآوری کرد: پیش از ظهر دیروز بر اساس گزارش شهروندان به سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع آتش سوزی گسترده در این کارخانه، آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۴ به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز اظهار داشت: این آتش سوزی از قسمت کارگاه ترکیب مواد شروع شده و در حال گسترش به کارگاه تولیدی مجاور بود.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: آتش نشانان با ایجاد هماهنگی‎های لازم، عملیات مهار و پیشگیری از حریق را انجام دادند و این آتش سوزی را به سرعت مهار و از سرایت حریق به کارگاه تولیدی کارخانه جلوگیری کردند. 

انتهای پیام/ش

آتش سوزی یک کارخانه در تبریز

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.