تاریخ احتمالی انتشار اندروید P مشخص شد

با توجه به تاریخ انتشار اندرویدهای قبلی در سال‌های قبل، تاریخ احتمالی اندروید P در سال 2018 مشخص شد.

تاریخ احتمالی انتشار اندروید P مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با انتشار اندروید 7.0 با نام Nougat در آگوست سال 2016، گوگل برای نسخه‌ بعدی الگوی ثابتی را در نظر گرفت و اندروید Oreo را در ماه آگوست سال بعد منتشر کرد. با این وجود یکی از افشاکنندگان زمینه فناوری به نام Evan Blass تاریخ احتمالی عرضه نسخه بعدی این سیستم عامل را حدس زده و به اشتراک گذاشت. اگر حدس او در توئیت خود درست باشد، اندروید P در تاریخ 20 آگوست (29 مرداد) منتشر خواهد شد.

با اینکه شرکت گوگل نسخه‌های بتای اندروید P را منتشر کرده است، هنوز تاریخی را برای انتشار رسمی آن اعلام نکرده است در نتیجه این تاریخ (20 آگوست) در حد همان حدسی باقی می‌ماند که از روی الگوی انتشار نسخه‌های قبلی این سیستم عامل در سال‌های گذشته زده شده است. در سال‌های گذشته اندروید Nougat در 22 آگوست و اندروید Oreo در 21 آگوست منتشر شده‌اند.

در کنار همه این حدس‌ها، حدس و گمان درباره نام اندروید بعدی هم زیاد است. برخی در مورد نام این گوشی می‌گویند که P اول کلمه Pistachio (پسته) است و برخی حدس‌های دیگری از جمله Pumpkin (کدو تنبل) و Pie (پای) زده‌اند.

گذشته از اینکه اندروید بعدی با چه اسمی شناخته خواهد شد، اندروید P قرار است پیشرفت‌های زیادی مانند استفاده بهتر از باتری و روشنایی بیشتر برای گوشی‌های اندرویدی به همراه آورد. علاوه بر این، سیستم هدایت مبتنی بر جسچر جدیدی برای اندروید عرضه خواهد شد که استفاده بهتری را برای نمایشگرهای بلندتر خواهند داشت. همچنین، تمرکز اساسی اندروید P روی بهبود امنیت کاربران گوشی‌های اندرویدی خواهد بود.

انتظار می‌رود، با انتشار این نسخه از اندروید، گوگل آن را برای سری قبلی گوشی‌های پیکسل خود عرضه کند. در کنار گوشی‌های پیکسل هم گوشی‌هایی که توانایی پشتیبانی از این سیستم عامل را داشته باشند، این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد که هنوز لیستی از آن‌ها منتشر نشده است.

انتهای پیام/

29 مرداد، تاریخ احتمالی انتشار Android P

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار