در ادامه موج کناره‌گیری‌ها در کاخ سفید، این بار یکی از مشاوران همسر رئیس‌جمهور آمریکا از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «ریگان هدلاند» مشاور «ملانیا ترامپ»، بانوی اول آمریکا از سمت خود کناره گیری کرد. وی که در ماه ژانویه سال جاری میلادی به عنوان مدیر سیاست‌گذاری کاخ سفید در تیم ملانیا ترامپ مشغول به خدمت شد؛ هفته گذشته برای کار کردن در امور مربوط به سیاست خارجی، کاخ سفید را ترک کرد.

وی در گفتگو با پولیتیکو اعلام کرد: من واقعا از بانوی اول ممنونم به خاطر فرصتی که به من داد تا بتوانم در کاخ سفید خدمت کنم. این یک فرصت نادر بود که چنین جایگاهی را داشته باشم. ترک کردن این سمت هم کار دشواری بود. اما من تصمیم گرفتم که به دنیای سیاست خارجی خودم بازگردم.

ملانیا ترامپ و ریگان هدلاند هیچ کدام برای واکنش به این مسئله در دسترس نبودند. هدلاند هم جزئیات بیشتری در گفتگو با پولیتیکو بیان نکرد. برخی دیگر از همکاران او هم اعلام کردند علت اصلی کناره گیری او از این سمت را نمی دانند.

«استفانی گریشامن»، سخنگوی ملانیا ترامپ هم در بیانیه ای اعلام کرد: هدلاند دیگر با ما کار نمی کند و برای او بهترینها را آرزو می کنیم.

زمانی که «مایک پمپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا پیشتر به عنوان یک قانونگذار جمهوری خواه در کنگره کار می کرد، هدلاند نزد او مشغول خدمت بود. 

در دوره ریاست جمهوری ترامپ موج استعفای مقامات ارشد به حد بی سابقه ای رسیده است. از جمله آنها می توان به استعفای «رکس تیلرسون»، وزیر خارجه آمریکا، «شان اسپایسر»، سخنگوی کاخ سفید، «استیو بنن»، استراتژیست ارشد کاخ سفید، «هوپ هیکس»، مدیر ارتباطات کاخ سفید و «ریک دیربورن»، معاون رئیس کارکنان کاخ  ریاست‌جمهوری اشاره کرد.


انتهای پیام/

استعفای یکی از مشاوران ملانیا ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار