امام جمعه مهریز گفت: در حال حاضر مردم در مضیقه و فشار اقتصادی قرار دارند و دولت باید در اسرع وقت نسبت به ترمیم تیم اقتصادی خود تصمیم گیری کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه موقت مهریز در بین نمازگزاران جمعه، تغییر در تیم اقتصادی دولت را به عنوان راهکاری ضروری دانست و گفت: در حالی که اقشار زحمتکش و عزت مند جامعه در مضیقه به سر می برند این جای سوال است که دولت چرا برای ترمیم تیم اقتصادی خود تعلل می کند؟

امام جمعه موقت مهریز در خطبه های نماز جمعه این هفته مهریز با انتقاد از عملکرد دولت خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم که از قشر زحمتکش و عزت مند جامعه هستند و 40 سال است که با ایثارگری و تقدیم شهدا از این انقلاب الهی پشتیبانی کرده اند، در حال حاضر و در این بحران اقتصادی در مضیقه و فشار قرار دارند و دولت باید در اسرع وقت نسبت به ترمیم تیم اقتصادی خود تصمیم گیری کند.

حجت الاسلام اصغر زارع با اشاره به پیشنهاد ترامپ مبنی بر مذاکره مجدد گفت: مسئولین به مردم وعده دادند که برجام گشایش های بسیاری اتفاق خواهد افتاد اما آمریکایی ها بعد از عملی شدن تعهدات ایرانی ها بدعهدی کرده و از برجام خارج شدند و این نابخردانه است که فکر کنند مردم دوباره فریب می خورند و به مذاکره تن می دهند.

خطیب نماز جمعه این هفته مهریز به عملکرد مجلس نیز اشاره کرد و گفت: مطالبه مردم این است که استیضاح بر محور حق باشد، نه اینکه بعد از استیضاح مسئولی، او دوباره به سمت خود بازگردد و تغییری در روند کارها حاصل نشود.

زارع در بخشی دیگر از سخنان خود به وحدت مردم شهرستان مهریز تاکید کرد و اظهار داشت: وحدت، نیاز امروز شهرستان است و از آنجایی که امام جمعه مهریز، علمدار قافله هدایت در این شهرستان می باشد، شایسته است با همراهی مردم، امام جمعه به عنوان سفیر ولایت، محور تصمیم گیری ها و حرکت های سازنده در این شهرستان باشد.

وی در خطبه اول نیز با اشاره به 16 مرداد، سالروز حمله آمریکا به هیروشیمای ژاپن گفت: یکی از نمودهای حقوق بشر از نوع آمریکایی، حمله اتمی آمریکا به هیروشیما در جریان جنگ جهانی دوم بود که منجر به خاکستر شدن این شهر شد. استدلال آمریکایی ها این بود که اگر این حمله صورت نمی گرفت جنگ تمام نمی شد و این در حالی است که خود آمریکا شروع کننده این جنگ بوده است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار