امام جمعه موقت ساری گفت: بیایید با مفسدان اقتصادی، مفسدان ارز و دلار و گرانی مبارزه کنیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این‌هفته نماز جمعه ساری با بیان اینکه بیایید با مفسدان اقتصادی، مفسدان ارز و دلار و گرانی مبارزه کنیم، گفت: باید تا دیر نشده مشکلات معیشتی، بیکاری و اقتصادی مردم را حل کنیم و کار را به جایی نرسانیم که دشمن اعتراض مردم را تبدیل به مسئله ناامنی و از آن بهره‌برداری کند.

وی به همه مسؤولان گوشزد کرد که انتقاد یک موضوع عقلانی است، اما اهانت‌ها و تهمت‌ها و این‌همه علیه هم وارد جنگ تبلیغاتی شدن مسئله دیگری است.

خطیب موقت نماز جمعه ساری تاکید کرد: انتقاد باید باشد، این‌همه سر و صدا‌ها و بگو مگو‌ها که انتقاد نیست، انتقاد باید بجا باشد، افشاگری و آبروریزی و تخریب انتقاد نیست.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور افزود: وحدت و همدلی، حفظ حرمت و آبروی اشخاص عاقلانه است و تشتت و چنددستگی و نفاق بی‌عقلی است.

وی گفت: از قوای قضائیه، مقننه، مجریه و از شخصیت‌های نافذ و متنفذ تقاضا می‌کنم به‌خاطر خدا و خون‌های شهیدان و نظر رهبری بیاییم همدلی و هم‌سویی و وحدت و اتحاد را علم کنیم و بیاییم از تفرقه و چنددستگی دوری کنیم.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به اینکه مردم ایران در ۴۰ سال اخیر همواره یار و یاور ولایت فقیه و ارزش‌های الهی بوده اند، افزود: مسئولان به پاس این همه از خود گذشتگی باید در رفع مشکلات بکوشند.

وی در ادامه خطبه‌ها تشکیل شورای هماهنگی انقلاب اسلامی را یکی از اقدامات تاریخی امام راحل دانست و گفت:: رهبر معظم انقلاب فرموده اند اگر چنین شورایی را نداشتیم با مشکلات و معضلات فراوانی مواجه می‌شدیم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، گفت: حرفه خبرنگاری یکی از حساسترین و دشوارترین مشاغل جهان است و امیدواریم در کار خود موفق باشند و مسوولان نیز حق آزادی خبرنگاران را محترم بشمارند.

وی همچنین از مردم خواست در مصرف آب، برق صرفه جویی را رعایت کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به بمباران اتمی ژاپن گفت: امریکا این جنایتکار جهانی طرفدار حقوق بشر شده و ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کند.

رجبعلی طالبیان مدیر امور‌های برق مرکز مازندران نیز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این‌هفته ساری گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد مصرف برق مربوط به سیستم‌های سرمایشی است.

وی افزود: سعی کنیم استفاده از این سیستم‌ها را بین ساعات ۱۳ تا ۱۶ به کمترین حد برسانیم و در این زمان‌ها از استفاده هم‌زمان وسایل برقی خودداری کرده و تا جایی که امکان دارد از پنکه برای خنک کردن محیط استفاده کنیم.

طالبیان از هیأت امنای مساجد و تکایا خواست تا در مدیریت برق توجه داشته و لامپ‌های اضافه را خاموش کنند.

مدیر امور‌های برق مرکز مازندران توصیه‌های دیگری نیز داشت و آن اینکه در آذین‌بندی‌های مراسمات از چراغ‌های کم‌مصرف استفاده شود، لباس‌های خنک بپوشیم، از تبلت و لپ‌تاپ به جای رایانه استفاده کنیم.

انتهای پیام/آ

با مفسدان ارز و دلار و گرانی مبارزه  شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.