نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در نماز جمعه توطئه‌های هفتگی دشمنان اسلام خنثی می‌شود و مفسدان اقتصادی باید به جامعه و مردم معرفی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با بیان اینکه امام جمعه باید مطیع امر رهبری باشد، گفت: زمینه وحدت و ارتباط بین مردم و ادارات در این مرکز انجام می‌شود، در نماز جمعه توطئه‌های هفتگی دشمنان اسلام خنثی می‌شود.

وی افزود: در ۴۰ سال انقلاب یکی از ابزاری که زمینه تقویت وحدت شده نماز جمعه است، امامان جمعه به دلیل وابستگی نداشتن به دولت بسیاری از مشکلات مردمی را به گوش مسؤولان اجرایی می‌رسانند.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه با کسی ملاحظه نداریم و وظیفه شرعی ما بیان مشکلات و دغدغه‌های کف جامعه است. گفت: در نماز جمعه فریاد نه شرقی و نه غربی را بیان می‌کنند در عربستان هم نماز جمعه برگزار می‌شود امامان جمعه در عربستان نمی‌تواند در ارتباط با مشکلات جهان اسلام و مردم مطلبی را مطرح کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اظهارات اخیر سخیف ترامپ بر علیه کشور ما، افزود: روسای جمهوری قبلی چه غلطی کردند که تو بخواهید نسبت به جمهوری اسلامی ایران دهن‌کجی کنید.

وی گفت: سردار سلیمانی به خوبی پاسخ ترامپ را داد که بنده اگر ایشان را ببینم بازوان توانمندش را می‌بوسم که به خوبی پاسخ آمریکا را داد.

وی با اشاره به تلاش‌های ناکارآمد آمریکا در یمن، افغانستان، عراق و سوریه افزود: در این مدت هرکجا که حمله کردید راه به جایی نبردید و بعد از این هم شکست می‌خورید، یمن در حال حاضر قدرتمند شده است و با وجود مشکلاتی که داشتند شما نزد جهانیان خوار و خفیف شده‌اید.

آیت‌الله طبرسی گفت: دنیا بپذیرد که ایران امروز یک کشور قدرتمند نظامی و اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مشکلات اقتصادی و فساد مالی که در کشور وجود دارد، گفت: مفسدان اقتصادی باید به جامعه و مردم معرفی شوند، م. و جیم این و حرف‌ها معنی ندارد، مردم منتظر برخورد مناسب هستند، کسی که تخلف اقتصادی کرد در نماز جمعه و جلوی چشم مردم باید شلاق بخورد و حتی در کوچه‌ها افراد مفسد را بگردانیم.

وی گفت:مردم انتظار برخورد دارند، از دولت و قوه قضائیه انتظار داریم که برخورد مناسب انجام شود، برخورد با مفسدان اقتصادی باید به صورت جدی عملیاتی شود.

انتهای پیام/آ

نماز جمعه فرصتی  برای خنثی سازی توطئه‌های هفتگی دشمنان  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار