نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: دولت باید بازار را تنظیم کند تا دیگر سلطان سکه دو تنی به‌وجود نیاید آن را در نطفه خفه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در سخنرانی خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با اشاره به خسارت مفسدان اقتصادی، گفت: باید دولت بازار را تنظیم کند تا دیگر سلطان سکه دو تنی به‌وجود نیاید آن را در نطفه خفه کنند، بابک زنجانی را در آب نمک خوابانده‌اند و خاوری هم فرار کرده است.

وی خواستار برخورد با اخلالگران و مفسدان عرصه اقتصادی در کشور شد و افزود: حکومت که شوخی ندارد، باید این مفسدان اقتصادی را رسوا کرد.

آیت الله طبرسی با اشاره به روز مالیات گفت: مالیات عاقلانه، عادلانه و منصفانه جز قوانین بین‌المللی است، گفت: مالیات برای امنیت و ساخت و ساز و عمران است و با خمس فرق دارد، خمس واجب و حق‌الناس است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه این امر در جهان چه تاثیری دارد، تاکید کرد: این یعنی شما چگونه صفوف را بر علیه ما فشرده کردید، ما هم صفوف‌مان را فشرده کرده و مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا و مرگ بر سعودی می‌گوییم.

وی گفت: مبارزه ما با آمریکا و دشمنان برای ما یک اصل استراتژیک است و ما ۴۰ سال این‌ها را آزمودیم.

امام جمعه ساری با اشاره به سفر روحانی به اروپا گفت: سفر رئیس جمهور یکی از سفر‌های مفید و مهم بود، اگر مهم نبود سردار سلیمانی پیام نمی‌فرستاد، در این سفر روحانی دو موضع شجاعانه و قاطعانه گرفت.

انتهای پیام/آ

برخورد قانونی با مفسدان اقتصادی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار