نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با بدخواهان انقلاب اسلامی آشتی نداریم، هدف ما توجه به خواسته و رفاه مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان در مصلای ساری، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با قیام مردم به رهبری امام به‌وجود آمد، گفت: دشمنان بدانند ما نیازی به قیم نداریم که ما را اداره کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان قوه قضاییه مطالب مهمی را مطرح کردند، بطور خلاصه این که ما با بدخواهان آشتی نداریم، هدف توجه به خواسته و رفاه مردم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اوضاع بد بازار و اعتراضات مردم گفت: آرزوی دشمن این است که در داخل کشور کار‌ها را یک مشت غافلان به دست گرفته و کسب و کار در بازار را مختل کنند. این‌ها همان مردمانی هستند که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و رعایت حقوقشان باید در اولویت قرار بگیرد.

آیت‌الله طبرسی با با بیان اینکه دلالان ارز باید شناسایی شوند، افزود: ما در میان مردم از جنس مردم هستیم و انقلاب با قیام مردم به رهبری امام بوجود آمد، ما نیازی به قیم نداریم که ما را اداره کند.

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد بگوید ما دارای عدم کفایت سیاسی هستیم، گفت: دولت باید به داد مردم برسد، مردم ایران مردم نجیبی هستند که استقامت و پایداری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در پایان هفته قوه قضاییه قرار داریم، افزود: شهید بهشتی به عنوان یک الگو برای خودمان و انقلابمان است، شهیدان قاسمی، اکبری، کریمی و ناطق از جمله شهیدانی بودند که ما باید ادامه دهنده راهشان باشیم.

انتهای پیام/آ

دشمنان بدانند ما نیاز به قیم نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار