فرمانده انتظامی مازندران از مصالحه ۸۱ درصدی پرونده‌های ارجاعی به مرکز مشاوره استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: ۵ هزار و ۲۲۰ پرونده در چهار ماه نخست امسال به مددکاری اجتماعی کلانتری‌های استان ارجاع داده شد که ۸۱ درصد آن به مصالحه منجر شده است.

وی به آسیب‌های اجتماعی ناشی از برخی از معضلات اجتماعی همانند طلاق بر خانواده‌ها و از جمله فرزندان اشاره کرد و افزود: در اجرای طرح کاهش طلاق، یک هزار و ۱۳ پرونده صرفا با موضوع اختلاف خانوادگی برای بررسی به مرکز مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری‌های استان ارجاع که از این تعداد ۷۵ درصد منجر به مصالحه شد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ارائه خدمات روانشناسی، مشاوره و مددکاری فردی و خانوادگی به صورت یکنواخت و هماهنگ در مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها و مجامع عمومی و آموزشی به پیشگیری اجتماعی از آسیب‌ها و جرائم مبتلا به جامعه منجر می‌شود.

سردار میرفیضی افزود: مرکز مشاوره استان مازندران در قالب طرح مشاوره فعال در مدارس، مساجد و محافل عمومی اقدام به برگزاری ۵۷ جلسه آموزشی با موضوعات اجتماعی کرده که در مجموع بیش از ۳ هزار و ۶۴۴ نفر از این کلاس‌های آموزشی برخوردار شده اند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات آموزشی بهداشت روان، گفت: ۲۹ جلسه آموزشی بهداشت روان برای خانواده‌ها طی دو ماهه گذشته برگزار شد که در مجموع ۳۴۰ نفر از این کلاس‌ها بهره‌مند شده اند.
انتهای پیام/آ

مصالحه پرونده‌های ارجاعی به مرکز مشاوره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.