مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: براساس آخرین آمار ۱۹ روستای استان لرستان که مشکل آب شرب دارند با تانکر آبرسانی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علیرضا کاکاوند،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: براساس آخرین آمار ۱۹ روستای استان لرستان که مشکل آب شرب دارند با تانکر آبرسانی می‌شوند.


علیرضا کاکاوند  اظهارداشت: در بحث آب امسال در روستا‌های لرستان مشکل حادی نداریم و برخی روستا‌ها که مشکل داشتند با تانکر آبرسانی می‌شوند، براساس آخرین آمار ۱۹ روستای استان امسال در فصل تابستان با تانکر آبرسانی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه روستا‌هایی که مشکل دارند بیشتر مربوط به شهرستان‌های ازنا و کوهدشت‌اند، افزود: بخش عمده‌ای از روستا‌هایی که با تانکر آبرسانی می‌شوند زیر ۲۰ خانوار و بخشی نیز بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان عنوان کرد: برای رفع مشکل آب روستا‌ها از قبل یک سری طرح داشتیم که در حال انجام‌اند و هم اکنون ۴ دستگاه حفاری برای حفر چاه مشغول به کاراند و در برخی جا‌ها نیز مشکل با لایروبی و کف شکنی چاه حل شد و باید گفت: در بحث آب در مجموع روستا‌های لرستان نسبت به سال‌های گذشته و سایر استان‌ها وضعیت بهتری دارند.

 

وی با بیان اینکه امسال آبرسانی به حدود ۱۷۰ روستای استان در برنامه است، گفت: سال گذشته نیز آبرسانی به ۱۷۳ روستا جز تعهد بود که اکثرا این روستا‌ها آبرسانی شد تنها دو یا سه مورد انجام نشد که مشکل اجتماعی داشتند.

 

کاکاوند خاطرنشان کرد: در روستا‌هایی که احتمال می‌دادیم دچار مشکل شوند پیشاپیش با یک کار‌هایی مشکلشان حل شد و یک سری طرح‌های کوتاه مدت در این روستا‌ها انجام شد.

 

انتهای پیام/ ب

 

۱۹ روستای لرستان با تانکر آبرسانی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.