عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: به هر حال ما تمرین می کنیم تا مدال بگیریم.به هر حال همان که انتظار بالا می رود و دل مردم شاد می شود ما خوشحالیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی عابدینی در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: ما قبل از هر مسابقه و رویداد بزرگی مانند المپیک و بازی های آسیایی شاهد برگزاری چنین مراسم هایی هستیم به طوری که بیشتر ورزشکاران دور هم جمع می شوند و فکر می کنم این مراسم بسیار بسیار برای ورزشکاران مهم است چرا که روحیه آنها افزایش می یابد.

او افزود: این مراسم برای اعضای شمشیربازی بسیار خوب بود و ما می توانیم با مسئولان ورزش کشورمان دیدار داشته باشیم.انشاالله بتوانیم در بازی های آسیایی آن هدفی را که داریم یعنی کسب مدال طلا بدست آوریم و از این طریق دل مردم ایران را شاد کنیم.

عابدینی درباره پیش بینی اش از نتایج شمشیربازی در جاکارتا گفت: به هر حال ما تمرین می کنیم تا مدال بگیریم.به هر حال همان که انتظار بالا می رود و دل مردم شاد می شود ما خوشحالیم.

عضو تیم ملی شمشیربازی درباره این مراسم هم گفت: این مراسم برای ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا خیلی خوب بود و موجب می شود انگیزه مان افزایش یابد، انشاالله بتوانیم مدال های خوبی را کسب نماییم.

او در پایان گفت: تمام تمرکز ما بر این است تا در جاکارتا مدال بگیریم.


بیشتر بخوانید: باقرزاده: شمشیربازان اوج آمادگی خود را در جاکارتا به نمایش می‌گذارند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.