مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان گفت : 43 درصد جمعیت شهربابک تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و میزان تعهدات سازمان در این شهرستان بیش از 4 میلیارد تومان است.

43 درصد جمعیت شهربابک تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان در جلسه شورای اداری شهرستان شهربابک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب خصوصا شهدای محراب و گرامیداشت پنجم مرداد اقامه اولین نماز جمعه بعداز انقلاب گفت : به استناد آیات قرآن مجید نماز جمعه از اهمیت بالایی برخوردار است و امروزه به برکت انقلاب اسلامی در بیش از 55 پایگاه نماز جمعه مسائل اعتقادی، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی تبیین می شود.

وی تریبون های نماز جمعه را محل وحدت و همدلی مردم و مسئولان دانست و افزود : تریبون نماز جمعه میتواند محل مطالبه گری مردم باشد و امیدواریم با رهبری مقام معظم رهبری و همراهی مسئولان مسائل و مشکلات یک به یک مرتفع گردد.

وی ادامه داد: تریبون نماز جمعه می تواند مأمن و خاستگاه مطالبه مردم باشد و امامان جمعه به عنوان پدران معنوی در شهرها و مناطق مختلف با بیان مزایا و خدمات تامین اجتماعی می توانند در زمینه ترویج فرهنگ بیمه ای نقش برجسته ای ایفا نمایند.

حسینی با اشاره به اینکه 50درصد جمعیت کشور تحت پوشش است یادآور شد : یک میلیون و 400 هزار نفر از جمعیت استان از لحاظ بیمه ای تحت پوشش است و 108 هزار خانوار ماهانه بیش از 130 میلیارد تومان از تعهدات بلند مدت سازمان استفاده می نمایند.

وی جمعیت تحت پوشش در شهرستان شهربابک را 43 درصد عنوان کرد و افزود: هر جا پوشش بیمه بوده ، چون تولید سازمان منفعت اجتماعی است امنیت اجتماعی را به دنبال داشته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان یادآور شد: میزان تعهدات سازمان در شهرستان شهربابک به 2500 خانوار مستمری بگیر ماهیانه بیش از 4 میلیارد تومان است.

وی ساز و کار بیمه شدن را در تامین اجتماعی آسان ارزیابی کرد و ادامه داد : همه اقشار جامعه می توانند در چارچوب قوانین و مقررات با انعقاد قرارداد از مزایای سازمان تامین اجتماعی استفاده نمایند.

وی اظهار داشت : در استان کرمان بیش از 1700 طلبه با محوریت مرکز خدمات حوزه علمیه تحت پوشش سازمان هستند و در بین مستمری بگیران سازمان ائمه جمعه ای هستند که بازنشسته سازمان هستند و از مزایای بلند مدت سازمان استفاده می کنند.

وی تجهیز منابع جهت تحقق ماهانه 6700 میلیارد تومان تعهدات بلند مدت به شرکای اجتماعی در سطح کشور را حاصل تلاش همکاران و همراهی بیمه شدگان و کارفرمایانی که ماهیانه لیست و حق بیمه خود را به موقع به سازمان پرداخت می کنند دانست و گفت : سازمان بزرگ تامین اجتماعی افتخار دارد که خدمتگذار نیمی از جمعیت کشور است که تلاش می کنیم با ارتقاء خدمات سطح رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار