مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دشتی از واگذاری خدمات‌دهی به مشترکین آب روستایی دشتی در دفاتر پیشخوان خبر داد.

واگذاری خدمات‌دهی به مشترکین آب روستایی دشتی در دفاتر پیشخوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله خدادادی از واگذاری انشعاب به دفاتر خدماتی پیشخوان دولتی و رونمایی از سامانه ۱۵۲۳ خبر داد و اظهار داشت: خدمات‌دهی به مشترکین آب و فاضلاب روستایی دشتی در دفتر پیشخوان طرف قرارداد آبفار شهرستان دشتی ارائه می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای قانون واگذاری خدمات قابل ارائه به بخش خصوصی، با هدف کاهش تصدی گری دولت، کوچک‌سازی بخش‌های دولتی، شفافیت خدمات ارائه شده به مردم، ارتقای بهره‌وری و کاهش مراجعات ارباب رجوع به دستگاه اجرایی این اداره طبق تفاهم نامه صورت گرفته در اول مرداد ماه سال جاری خدمات امور مشترکین خود را واگذار کرده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دشتی بیان کرد: خدمات مختلفی همچون تعویض و نصب کنتور، صدور قبض المثنی، تشکیل پرونده، فروش انشعابات و جابجایی لوازم اندازه گیری به دفتر پیشخوان واگذار شده است.

خدادادی ادامه داد: با راه اندازی سامانه ۱۵۲۳ از این پس این امکان را برای مشترکین آب روستایی شهرستان دشتی فراهم می‌سازد تا از هر نقطه‌ای از شهرستان به وسیله تلفن ثابت و موبایل با گرفتن سامانه ۱۵۲۳ صورت‌حساب‌های دوره‌ای آب‌بهای خود را پرداخت کنند.

وی هدف از راه اندازی این سامانه را ارائه خدمات مطلوب به مشترکین امور آبفار شهرستان اعلام کرد و گفت: از جمله خدمات این سامانه ثبت قرائت کنتور، اطلاعات قبض، اعلام حادثه، اطلاع رسانی، انتقاد، پیشنهادات و شکایات است.

خدادادی ادامه داد: جلوگیری از مراجعات غیر ضروری، جلوگیری از اتلاف وقت روستائیان در مراجعه به بانک‌ها، تسریع در ارائه خدمات، اطلاع رسانی و ارائه خدمات متنوع و ارائه همه خدمات به صورت غیر حضوری از مزایای این طرح است.

انتهای پیام/م

خدمات‌دهی به مشترکین آب روستایی دشتی در دفاتر پیشخوان

برچسب ها: بحران آب ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.