مدافع پارس جنوبی جم اعلام کرد تیمش با حمایت هواداران مقابل نفت مسجدسلیمان ۳ امتیاز را کسب می‌کند.

بزرگ‌ترین مدافعان دنیا هم اشتباه می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حامد نورمحمدی درباره دیدار گذشته پارس جنوبی مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: بازی خوبی مقابل فولاد به نمایش گذاشتیم. با اینکه هفته اول لیگ بود و نفرات جدید به تیم مان اضافه شده اند، ما عملکرد مطلوبی داشتیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. در این مسابقه بدشانس بودیم و به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم.

وی درباره اشتباهات مجتبی لطفی در بازی با فولاد و عذرخواهی او از هواداران و اعضای تیم تاکید کرد: این اشتباهات برای هر بازیکنی در فوتبال پیش می‌آید. بزرگترین مدافعان دنیا هم اشتباه می‌کنند و فکر می‌کنم نباید مجتبی را سرزنش کنیم. او آنقدر بازی‌های زیاد و خوب برای پارس جنوبی انجام داده که نخواهیم با یک مسابقه عملکردش را بسنجیم. قطعا مجتبی جزو بهترین‌ها است و من شک ندارم در آینده همان بازی‌های فوق العاده را از او خواهید دید.

مدافع پارس جنوبی با اشاره به دیدار آینده تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: این بازی خانگی است و ما حتما باید پیروز شویم و ۳ امتیاز را بگیریم. هرگز کار راحتی نداریم، اما محکوم به پیروزی هستیم و امیدوارم بتوانیم با کسب ۳ امتیاز هواداران را خوشحال کنیم.

نورمحمدی در پایان افزود: شک ندارم هواداران خوب مان در این بازی نیز حامی ما خواهند بود. ما برای شادی این هواداران هر کاری می‌کنیم و امیدوارم با حمایت آن‌ها و تلاش بازیکنان بتوانیم در روز بازی با نفت عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشیم و ۳ امتیاز را مال خود کنیم.

انتهای پیام/م

شکست پارس جنوبی جم مقابل فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.