رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آشنایی با کار و محیط کار در همه کشورهای توسعه یافته جایگاه ویژه‌ای دارد واین فرهنگ باید در کشور نهادینه شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک روز کارآفرینی اظهار کرد: موفقیت کارآفرینان و مهارت آموزان استان اصفهان در المپیاد کشوری در کرج قابل توجه است و همگان باید قدردان این دانش‌آموزان باشیم.

وی با بیان اینکه فناوری توان تغییر دارد و در شرایط فعلی تنها جامعه‌ای میتواند موفق باشد که خودش را به علم و تکنولوژی مجهز کند، افزود: جامعه کنونی نیازمند اشتغال است و باید همه مسئولان به این امر توجه داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ایران دارای جمعیت جوانی است و باید مهارت آموزی به این افراد مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: بنا بر اظهارات وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بخشی از بیکاران کشور بیکاران شیک هستند و حاضر به آموزش حرفه نیستند و این امر معضلی در حوزه اشتغال است.

وی ادامه داد: آشنایی با کار و محیط کار در همه کشورهای توسعه یافته جایگاه ویژه‌ای را دارد و باید این فرهنگ نیز در کشور نهادینه شود.

معین با بیان اینکه شرط ایجاد اشتغال داشتن مهارت است، تاکید کرد: همه بخش‌های آموزشی باید به این امر توجه داشته باشند.

انتهای پیام /س

جلسه علنی شورای شهر

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.