رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کاشان بر لزوم نامگذاری یک میدان یا خیابان به نام حاج محمد صادق نقوی خیر بیمارستان نقوی تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر علیرضا مفرح، در پنجاه و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به مصوبات کمیسون خدمات شهری و صورتجلسه آن گفت: با توجه به اینکه حاج محمد صادق نقوی خیر بیمارستان نقوی و برخی زمین ها و منافعی برای دانشگاه وقف کرده است، نامگذاری یک میدان یا خیابان به نام این خیر در سطح شهر با توجه به انتقال بیمارستان نقوی در بیمارستان جدید بقیه الله و تغییر کاربری ساختمان نقوی را خواستارشد.

به گفته وی، همچنین اداره اوقاف نیز طی نامه ای پیشنهاد داده  است که برای تجلیل هر چه بهتر از این خیر سلامت خیابان جدید الاحداث یا میادینی به نام ایشان نامگذاری شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری همچنین درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان مبنی برمعافیت  طرح های دانشگاهی از پرداخت عوارض را یادآورشد و گفت: حداقل پروژه های خیر ساز دانشگاه را از پرداخت عوارض پروانه ساختمانی معاف کنند.

به گفته وی، در خصوص بدهی دانشگاه که شهرداری قراربود از طریق سامانه سماد به استانداری اعلام کند و اوراق خزانه اسلامی را بابت مطالبات شهرداری دریافت کنند در سال 96 و 97  متوقف مانده است و این مساله برای دانشگاه نگران کننده شده که مبادا این بدهی برای دانشگاه چالش ایجاد کند.

مفرح،درخواست سازمان نظام پزشکی و افزایش تعرفه جمع آوری پسماندهای مشاغل پزشکی بخش خصوصی شامل  درمانگاه ها، مطب ها، آزمایشگاه ها و امثال آن را که  در سال 96 تا 97 غیر منطقی بود ، خاطرنشان کرد و گفت: خروج بعضی اماکن ترک اعتیاد توسط همکاران پزشک عمومی در مراکز درمان سو مصرف مخدر از لیست خدمات شهری که پسماند عفونی ندارد از دیگر مصوبات کمیسون خدمات شهری است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار