معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان گفت: زائران خیر سال گذشته ۶۵ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان در قالب طرح احسان زائر به نیازمندان کرمانی کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حمید کریمیان زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه طرح احسان زائر هرسال و همزمان با تشرف زائران بیت‌الله الحرام توسط این نهاد اجرا می‌شود، گفت: زائران خانه خدا می‌توانند در قالب این طرح بخشی از هزینه ولیمه، احسان و انفاق خود را در جهت رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند به کمیته امداد تحویل دهند.

وی افزود: حجاج نیکوکار می‌توانند در آستانه سفر به سرزمین وحی و مراسم حج ابراهیمی یا پس از بازگشت از زیارت حج، در قالب اجرای طرح احسان زائر کمک‌های خود را به دست خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد برسانند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه زائران نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد سه به سامانه نیکوکاری امداد به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ آماده دریافت نحوه و مقدار کمک‌رسانی حجاج به فقرا و نیازمندان است، افزود: کد آنی پرداخت #۰۳۴*۸۸۷۷* نیز برای دسترسی هر چه آسان‌تر حجاج تدارک دیده‌شده است تا از این طریق کمک‌های خود را در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت قرار دهند.

وی ادامه داد: شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ بانک تجارت به نام کمیته امداد نیز به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی حاجیان نیکوکار در نظر گرفته‌شده است.

کریمیان زاده بابیان اینکه کمک‌های حجاج در جهت رفع مشکلات ایتام، فرزندان خانواده‌های طرح محسنین، پرداخت هزینه‌های درمانی و دارویی بیماران، تهیه پوشاک و سبد غذایی برای مددجویان تحت حمایت هزینه می‌شود، گفت: تمامی کمک‌های زائران بر اساس نیت خیر آنان در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع می‌شود.

وی هدف از اجرای طرح احسان زائر را فرهنگ‌سازی و هدایت هزینه‌های جانبی زائران برای ارتقاء سطح زندگی محرومان و نیازمندان، سازمان‌دهی حمایت‌های مالی و معنوی زائرین و حجاج برای رفع مشکلات نیازمندان، تقویت و توسعه مشارکت‌های حجاج نیکوکار و خیر برای حمایت از محرومین و نیازمندان بیان کرد.
انتهای پیام/ی

جمع آوری نزورات حجاج برای کمک به نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار