وکیل رئیس‌جمهور آمریکا به وکیل سابق او درباره افشای اطلاعات رسوا‌کننده بیشتر درباره موکل سابقش هشدار داد.

جولیانی به کوهن درباره افشای جزئیات بیشتر درباره ترامپ هشدار دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان بی سی، رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مایکل کوهن، وکیل سابق رئیس جمهور را به نقض حقوق موکل خود متهم کرد و به او درباره افشای عمومی بیشتر درباره ارتباطش با ترامپ هشدار داد.

پس از افشای نوار ضبط شده مکالمه میان ترامپ و کوهن درباره پرداخت حق السکوت به مدل مجله مستهجن، مشاور حقوقی فعلی رئیس جمهور آمریکا و شهردار سابق نیویورک به شبکه ای بی سی اعلام کرد که تیم حقوقی او به کوهن و وکلای او گفته‌اند که آنها باید به حقوق ویژه موکلین به طرق مختلف احترام بگذارند.

جولیانی به ای بی سی گفت: ما به آنها شکایت کردیم که آنها حقوق موکل و وکیل را هم به صورت خصوصی و هم عمومی نقض کرده‌اند.

ترامپ نیز شخصا کوهن را برای ضبط مخفیانه مکالمه‌اش هدف قرار داد و اینکار را غیرقانونی عنوان کرد. با این حال هفته گذشته یک منبع آگاه به سی ان بی سی اعلام کرد تیم حقوقی ترامپ اقداماتی را در جهت محفوظ نگه داشتن مکالمات ضبط شده از دسترس دادستان‌ها در پیش گرفته است.

اظهارات جولیانی با واکنش لانی دیویس، وکیلِ کوهن روبرو شد. وکیل کوهن در بیانیه‌ای به سی ان بی سی اعلام کرد: به نظر می‌رسد جولیانی گیج شده است. او هفته پیش حقوق ویژه وکیل و موکل را نقض کرده است.

از ماه آوریل که رئیس جمهور آمریکا جولیانی را به عنوان وکیل خود انتخاب کرده است نحوه دفاع او از ترامپ با انتقادات بسیاری روبرو بوده است. در هفته‌های ابتدای حضور جولیانی در تیم حقوقی ترامپ او با حضور در شبکه خبری فاکس نیوز درباره پرداخت حق السکوت از سوی رئیس جمهور به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن پیش از انتخابات صحبت کرد. دنیلز گفته است روابط خارج از چارچوب با ترامپ داشته است.

وکیل سابق ترامپ که تا همین اواخر یکی از مدافعان وفادار ترامپ بود این هفته ترامپ را متهم کرد که او در جریان نشست بحث‌برانگیز دونالد ترامپ جونیور، پسرش در سال 2016 با روس‌ها در برج ترامپ بوده است. با این حال ترامپ به شدت ادعای کوهن را تکذیب کرد. کوهن پیشتر نواری را منتشر کرد که در آن مکالمه خصوصی او با رئیس جمهور آمریکا برای پرداخت حق السکوت به مدل مجله مستهجن، که روابط غیراخلاقی با ترامپ داشته، را به طور مخفیانه ضبط کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار