دبیر همایش سفیران آفتاب گفت: همایش سفیران آفتاب به منظور نکوداشت و بزرگداشت دبیران بازنشسته شهرضایی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید صدری در این همایش که در تالار سرو شهرضا برگزار شد گفت: این همایش به صورت خود جوش بین دانش آموزان دهه 60 و 50 شکل گرفته تا از معلمان خود تجلیل کنند.
وی تصریح کرد: دبیرانی که سی سال خدمت می کنند و بعد تنها در خاطره ها می مانند و گاهی کم کم فراموش شده یا به کنار می روند و در گوشه ای به انزوا می نشینند را بار دیگر دور هم جمع می کند و به آن ها می گوید ما به یاد شما هستیم.
دبیر همایش سفیران آفتاب گفت: هدف از این همایش این است که ایثارگری و گذشت این معلمان که در ثانیه ثانیه بهترین عمرشان در سر کلاس داشتند فراموش نشود و تلاش کنیم در جامعه جایگاه اصلی زحمات این عزیزان شناخته شود.
صدری گفت:  باید در جامعه فرهنگ سپاس و تقدیر از افرادی که برای ما زحمت کشیدند را رواج بدهیم و جو بی تفاوتی نسبت به گذشتگان و کسانی که در تربیت و پرورش اندیشه ما راهنما بودند را پاس بداریم و این جو بی تفاوتی شکسته شود.
وی اظهار کرد: معلمان جز معدود قشرهایی هستند که با انسانیت ایثار، کرامت و بزرگواری شهامت زندگی می کنند و آن را نیز به دیگران آموزش می دهند.
دبیر همایش سفیران آفتاب گفت: شعار ما این است که باور کنیم عشق معجزه می کند و سفیران آفتاب معجزه عشق بوده که متجلی شده است.
صدری گفت: از 50 معلم ابتدایی بازنشسته شهرضایی که 8 نفر از آن ها خانم و 42 نفر از آقایان بودند در این مراسم تجلیل شد.
وی با بیان این که در سه سال گذشته از 115 دبیر بازنشسته که در جامعه و فرهنگ آن تاثیر بسزایی داشته تجلیل شده گفت: در این مراسم دانش آموزان دست معلمان خود را بوسیده و آن ها را به بالای سکو برده و از آن ها تجلیل کردند.
صدری با بیان این که در این جامعه که عصر یخبندان عاطفه ها است گفت: این معلمان بودند که به ما عشق و انسانیت و دوست داشتن آموختند ما امروز آماده ایم تا ثابت کنیم که یاد گرفته و آن را در جامعه اجرا می کنیم.
وی با اشاره به این که همایش وامدار هیچ اداره نیست و تنها خود مردم مجری این طرح بودند گفت: باید همه ما فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را در این جامعه که با هجوم فرهنگی رو به رو است حفظ کنیم.
دبیر همایش سفیران آفتاب گفت : دبیرخانه سفیران آفتاب امسال راه اندازی می شود و در هر ماه جلسه داشته باشد تا شما دانش آموزان سفیران سفیران آفتاب باشید و ترویج فرهنگ سپاس در جامعه را یاد آور شوید.
صدری گفت: یکی از ویژگی خاص در سفیران آفتاب سه این بود که از فرهنگیان تجلیل شد که فرزندان فرهنگی به جامعه تحویل داده و فرزندان همراه پدران خود در همایش شرکت کردند.

انتهای پیام /س

برگزاری همایش سفیران آفتاب در شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.