رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان اصفهان از اعزام دانش آموزان در رشته‌های مختلف به مسابقات کشوری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی نوریان با بیان اینکه تمامی مخاطبان این هیئت دانش آموزان هستند اظهار کرد:این هیئت مسابقاتی در مدارس،مناطق ونواحی برگزار می کند که منتخبان این مسابقات در سطح استان و سپس به مسابقات کشوری هر ساله در حدود 40 تا 50 تیم اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی بیان کرد:بخشی از این مسابقات در بهمن واسفند وبخشی در فروردین واردیبهشت برگزار می شود و بعد از اتمام امتحانات دانش‌آموزان در خرداد،اردوهایی برای تیم‌های منتخب برگزار می‌کنیم.

رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان اصفهان با بیان اینکه مسابقات درحیطه‌ی رشته‌های ورزشی مدارس است،افزود:این هیئت در رشته‌های فوتسال،والیبال،هندبال،بسکتبال،تنیس روی میز،بدمینتون،شطرنج،طناب زنی،شنا،ژیمناستیک،دومیدانی تیم هایی به مسابقات اعزام می‌کند.

نوریان با اشاره به جایگاه خوب استان اصفهان در این مسابقات اظهار کرد:برگزاری مسابقات واعزام دانش‌آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی شامل دبستان،متوسطه و در مدارس دخترانه و پسرانه صورت می گیرد که موفق به کسب مقامات وعناوین اول تا سوم شده اند.

رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان اصفهان به چند عنوان کسب شده توسط دانش آموزان متوسطه اشاره کرد و افزود:دانش آموزان پسر متوسطه اول در رشته هندبال،شناو طناب زنی موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند؛هم چنین در مسابقات دانش آموزی دختران که سال گذشته در مشهد برگزار شد،5 تیم از 6 تیم اعزامی موفق به کسب رتبه اول شدند.

وی باتوجه به جذب دانش‌آموزان به این هیئت از طریق مسابقات مدرسه ای ابراز کرد: دانش‌آموزان با شرکت در این مسابقات و کسب مقام،به صورت مدرسه قهرمان در مسابقات سطح بالاتر راه پیدا می‌کنند و می توانند مقامات و عناوین خوبی کسب کنند.

نوریان به مزیت این هیئت نسبت به سایر هیئت‌های ورزشی اشاره کرد و افزود:هیئت ورزش دانش‌آموزی در همه‌ی رشته‌های ورزشی تیم‌هایی به مسابقات ورزشی اعزام می‌کند و بنابرین همکاری بیش از پیش هیئت‌های ورزشی را می طلبد؛البته تفاهم نامه‌ای که اخیرا بین این هیئت و دیگر هیئت‌های ورزشی صورت گرفته،منجر به ایجاد شرایط مطلوب برای هیئت ورزش دانش‌آموزی شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار