معاون صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: قیمت مرغ بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه عباس سجادی راد معاون صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : قیمت مرغ بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود و سازمان جهاد کشاورزی متولی این قیمت گذاری است.

وی گفت : به هر میزان قیمت مرغ زنده افزایش یابد نرخ مرغ گرم هم افزایش خواهد یافت و با کاهش قیمت مرغ زنده، مرغ های گرم نیز کاهش می یابند.

سجادی راد افزود : قیمت لوازم خانگی مشمول نوسانات ارز است و حمل و نقل هم توافقی شده که در افزایش قیمت این لوازم اثر گذار است .

وی  افزود: البته سو استفاده عده ای سودجو نیز در این راستا دخیل هستند.

وی بیان کرد: این تغییرات قیمت خاص استان ما نیست و منشا آن خارج از استان است زیرا ما واحد تولید کننده لوازم خانگی نداریم.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: شرکتها و واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی خارج از استان وعرضه کنندگان عمده خارج از استان بر اساس ساعت اقدام به فروش جنس می کنند.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه درباره فعالیت تورهای گردشگری نیز افزود: در حوزه نظارت و بازرسی متولی تورهای گردشگری سازمان میراث فرهنگی است که مسئولیت برنامه ریزی را بر عهده داردو

سجادی راد بیان کرد: در این میان اگر تخلفی صورت گیرد و این تخلف مشمول قانون تعزیرات حکومتی نظیر گران فروشی، تقلب، عدم رعایت موازین بهداشتی، عدم نصب برچسب و کم فروشی باشد ما ورود می کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

قیمت لوازم خانگی مشمول نوسانات ارز است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.