رییس انجمن حمایت از مصرف کنندگان کرمانشاه  گفت: از دستگاه های متولی می خواهیم که نظارت ها را بیشتر کنند و نگذارند که تخلف رخ دهد و بعد برخورد کنند.

نگذاریم که تخلف رخ دهد ان گاه با متخلف برخورد کنیم یاری رییس انجمن حمایت از مصرف کنندگان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  گفت:نظارت یعنی قبل از و حین تخلف بازار رصد کنیم و اگر برنامه ای داریم قبل  از بروز  تخلف اجرا کنیم تا تخلف رخ ندهد و نگذاریم تخلف پیش بیاید  و بعد  بازرسی انجام دهیم.

وی ادامه داد:  تخلف های در سطح بازار روی قسمت های دیگر تاثیر منفی می گذارد و در نهایت به مصرف کنندگان فشار اقتصادی وارد می شود.

 وی گفت: اگر در اداره نطارت و بازرسی نطارت ها بیشتر شود نتیجه بهتری بر بازار دارد و مشکلات بازار و اجناس بهتر می شود باید نگاه از بازرسی و کشف تخلف به نظارت و پیشگیری از تخلف بکشانیم و آثار آن بر جامعه کمتر است.

یاری با بیان اینکه  نظارت مقدم بر بازرسی است گفت: از دستگاه های متولی در خواست داریم نظارت  ها را بیشتر کنند و  و با کارشناسی کارها  هزینه کمتری دارد و نباید بگذاریم  تخلف اتفاق بیافتد و بعد با متخلف برخورد کنیم که اثار سو بر بازار دارد.

وی گفت: وقتی تورم در بازار زیاد است نشان می دهد که یک جای کار ایراد دارد و باید جلوی تخلف را از همان ابتدا بگیریم به عنوان نماینده مردم  توقع ما از دستگاه های متولی این است که با کنترل بیشتر از نظارت مانع افزایش قیمت محصولات شوند.

انتهای پیام/ز

نظارت مقدم بر بازرسی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.