مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: بیشتر نفرات اصلی استقلال در ترکیب بودند و نمی‌دانم چرا می‌گویید این تیم ضعیف شده است.

قاضی: چرا می‌گویید استقلال ضعیف شده استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال پیکان پس از توقف پیکان مقابل استقلال درباره عملکرد ضعیف شاگردان وینفرد شفر گفت: استقلال همیشه تیم خوبی است و نمی‌دانم چرا می‌گویید این تیم ضعیف شده است. بیشتر نفرات اصلی استقلال مقابل ما بازی کردند و برخی مواقع مشکلاتی برای تیم‌ها پیش می‌آید. با این وجود فکر می‌کنم مهره‌های تاثیرگذار استقلال در ترکیب بودند.

او درباره ارزیابی اش از وضعیت پیکان در لیگ هجدهم بیان کرد: پیکان، تیم خوبی است و برای انجام دادن کاری ویژه به این تیم آمده ایم. همه کمک کنیم تا پیکان در این فصل نتایج خوبی بگیرد.

قاضی درباره کیفیت پایین دیدار استقلال و پیکان گفت: فکر می‌کنم علی کریمی و فرشید باقری به عنوان هافبک‌های دفاعی استقلال در نیمه اول خیلی به خط دفاع این تیم نزدیک بودند و سعی می‌کردند در یک سوم زمین خودشان توپ گیری کنند. این موضوع در کیفیت بازی تاثیرگذار بود.

مهاجم تیم پیکان افزود: البته اجازه نمی‌دادیم هافبک‌های استقلال چندان سمت دروازه ما نفوذ کنند و تنها در عرض زمین بازی می‌کردند. فکر می‌کنم بدن بازیکنان استقلال به دلیل بدنسازی نکردن آن‌ها سرحال‌تر بود، اما از دقیقه ۷۰ بدن استقلالی‌ها افتاد و از همان لحظه ما باید از فرصت استفاده می‌کردیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

قاضی خاطرنشان کرد: به جز موقعیتی که خودم به فراز امامعلی پاس دادم موقعیت خاصی نداشتیم. البته شاید به دلیل حضورمان در دوران بدنسازی این اتفاق رخ داد.

مهاجم اسبق استقلال درباره شعار هواداران علیه مسببان جدایی ستاره‌های این تیم گفت: من تمرکزم روی بازی بود و زیاد به بیرون زمین توجهی نداشتم.


بیشتر بخوانید: حمودی: جوان گرایی استقلال به سود این باشگاه است


انتهای پیام/

اظهارات محمد قاضی درباره دیدار استقلال و پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار