دروازه بان تیم فوتبال پیکان تهران گفت: استقلال تیم قابل احترامی بود و هرکسی در ورزشگاه آزادی آبی بپوشد تن حریفش را می‌لرزاند.

شیخ ویسی: هرکسی در ورزشگاه آزادی آبی بپوشد تن حریفش را می لرزاندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید شیخ ویسی دروازه بان تیم فوتبال پیکان تهران درباره توقف تیم پیکان مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر گفت: خدا را شکر با وجود اینکه اول فصل است بازی بدی مقابل استقلال انجام ندادیم و در فاز دفاعی تمام دستور‌های کادرفنی پیکان را اجرا کردیم.

او درباره رضایت بازیکنان پیکان از این نتیجه بیان کرد: به هر حال مقابل تیم بزرگی به نام استقلال بازی می‌کردیم و نمی‌توانیم از کسب این تک امتیاز ناراضی باشیم، اما می‌توانستیم روی ۲ ضد حمله موفق‌تر عمل کنیم و به گل برسیم. در کل بازی زیبایی نبود.

شیخ ویسی درباره اینکه آیا تاکنون استقلال را تا این اندازه کم مهره و بی رمق دیده است یا خیر، توضیح داد: مقابل این همه هوادار هرکسی لباس آبی تن کند، به تن حریفش لرزه می‌اندازد. نفرات فعلی استقلال هم صددرصد بازیکنان خوبی هستند. بازیکنان جوان در کنار باتجربه‌ها ترکیب قابل احترامی ساخته اند.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان در پایان خاطرنشان کرد: درمورد استقلال باید با احترام صحبت کنم چراکه تیم بزرگی است.


بیشتر بخوانید: استقلال صفر - پیکان صفر /آبی پوشان جوان با یک امتیاز استارت زدند 


انتهای پیام/

اظهارات وحید شیخ ویسی درباره دیدار استقلال و پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.