سرپرست باشگاه استقلال گفت: مطمئناً کسانی که هواداران را تحریک کرده‌اند تا علیه وزیر شعار دهند، پیدا کرده و با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

فتحی: هواداران استقلال خط گرفته بودند!به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه اولین بازى لیگ برتر برای ما بود دیدار خوب و متعادلى شاهد بودیم. امیدوارم در روزهاى آینده تیم هماهنگ تَر شود تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

او در مورد شعارهاى هواداران استقلال علیه وزیر ورزش و جوانان و مدیران استقلال بیان کرد: هواداران عزیز باید تحمل و صبور بیشترى داشته باشند. حتى تیم هاى بزرگ دیگر هم که در فصل نقل و انتقالات بازیکن از دست ندادند امروز مقابل حریفان خود متوقف شدند. مطمئن باشید استقلال در هفته هاى دیگر بهتر مى شود و به آرامش مى رسد و وضعمان بهتر خواهد شد.

فتحى افزود: ما دیر شروع کردیم و رفتن جپاروف و تیام ربطى به باشگاه ندارد. ما همه تلاشمان را کردیم و این موضوع را هواداران به خوبى مى دانند. امیدوارم در هفته هاى آِنده بازیکنان خوب داخلى و خارجى را جایگزین کنیم.

سرپرست جدید باشگاه استقلال درباره اینکه آیا شعار‌ها خط گرفته شده بود یا خیر گفت: قطعا همین طور است و این موضوع را همکارانم در وزارت ورزش و جوانان و باشگاه پیگیر خواهند بود. امیدوارم هواداران فهیم این افراد را از خود جدا کنند تا بتوانیم کنترل کنیم.

وی در خصوص شعار هواداران علیه وزیر ورزش و جوانان گفت: ما به شدت پیگیر این اتفاق هستیم و مطمئناً کسانی که هواداران را تحریک کرده‌اند تا علیه وزیر شعار دهند، پیدا کرده و با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

فتحى در مورد بحث صیادمنش و اینکه مدیر عامل سایپا مدعى شده استقلالى‌ها براى جذب این بازیکن با او مذاکره نکردند بیان کرد: به نظر ما و سازمان لیگ پرونده صیاد منش پاک است و مشکلى ندارد. اگر طرح دعوى را به کمیته انضباطى ارائه دادند منتظر رسیدگى باشند.

او در مورد عقد قرارداد قربانى گفت: در هفته جارى با نظر وینفرد شفر این بازیکن قرارداد خود را امضا مى کند. هنوز شفر نظر نهایى خود را در مورد بویان به من نداده است.

سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت مرتضی تبریزى گفت: در هفته جارى پیگیر تبریزى خواهیم بود. در مورد پیشنهاد ذوب آهن هم توافق مى کنیم.


بیشتر بخوانید: محمودزاده: حضور صیادمنش در استقلال کاملا قانونی است


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
وزير ورزش مقصر اصلي شرايط استقلاله
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۷:۴۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
هواداران بسیار بی تربیت وپر رو هستند تنها هنر آنها تماشاچی بودن است که اگر ارزش فکری وتوانایی لازم داشتند که هوادار وتماشاگرنبودند بخشی از چالش فرهنگی واجتماعی کشور همین تماشاگران در استادیوم های ورزشی هستند که اکثریت آنها هم کم سوادند
Netherlands
حسین
۰۷:۴۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
استقلال انقد دست دست کردین همه بازیکنانش رفتن دست های پشت پرده همیشه به ضرر استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
با استقلال چکار کردید که به این روز افتاده ؟؟؟
آخرین اخبار