رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: تا زمانیکه پرونده شکایت باشگاه سایپا از صیادمنش مختومه نشود نمی‌توانیم جلوی بازی کردن او را بگیریم.

محمودزاده: صدور کارت بازی صیادمنش برای دیدار با پیکان قانونی استفریبرز محمود زاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه با توجه به شکایت باشگاه سایپا از اللهیار صیادمنش و استقلال تهران آیا صدور کارت بازی برای این بازیکن قانونی است یا خیر، گفت: با توجه به اینکه باشگاه استقلال مدارک قانونی لازم را نسبت به فسخ قرارداد صیادمنش به کمیته تعیین وضعیت ارائه کرده است طبق دستور روزبه وثوق احمدی به این بازیکن اجازه ثبت قرارداد دادیم و برای او کارت بازی صادر کردیم. به همین دلیل این کار قانونی انجام شده است.

او افزود: پرونده صیادمنش اکنون در کمیته تعیین وضعیت جریان دارد و این کمیته مشغول بررسی مستندات باشگاه سایپا است، اما تا زمان جمع بندی این پرونده نمی‌توان جلوی فعالیت صیادمنش را گرفت. البته اگر سایپا در این پرکتده محق باشد در آن صورت جرایم سنگنینی برای صیادمنش و باشگاه استقلال درنظر گرفته خواهد شد. با این وجود نتایج بازی‌هایی که اللهیار در آن برای استقلال به میدان رفته است، تغییری نمی‌کند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در پایان خاطرنشان کرد: البته مجوز بازی صیادمنش هم مانند سایر بازیکنان جدید استقلال تنها برای دیدار با پیکان صادر شده است و درصورتی که تعهدات این باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تسویه نشود، اجازه نمی‌دهیم آن‌ها در هفته دوم لیگ به میدان بروند.

انتهای پیام/

اظهارات محمودزاده درباره صدور کارت بازی برای صیادمنش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار