تیام و جپاروف که قرار بود برای مذاکرات نهایی راهی تهران شوند همچنان در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه قرار بود تیام و جپاروف امروز برای مذاکرات نهایی راهی تهران شوند اما وجود برخی مشکلات از لحاظ مالی باعث شده تا آنها دست به بدقولی بزنند و همچنان به تهران نیایند.

با این وجود شرمن مدیر برنامه های آلمانی تیام و جپاروف امشب وارد ایران می شود تا مذاکرات نهایی را با مدیران باشگاه استقلال انجام دهد تا در صورت فراهم شدن همه زمینه این 2 بازیکن راهی تهران شوند.

تیام هم در حال حاضر منتظر این است تا حسابش شارژ مالی شود و سپس با تهیه بلیت به ایران بیاید.

داستان ف .الف و تحریم در تمرین استقلال 

با توجه به برگزاری تمرین استقلالی ها در روز گذشته شنیده می شود یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دلیل دریاقت نکردن مطالباتش قصد تحریم تمرین را داشته که در این راستا او فعلا با صحبت هایی که با مدیران انجام داده از این کار منصرف شده است.

اما این ستاره آبی پوش به دلیل برخی مشکلات مالی خواهان دریافت مطالباتش است و همچنان برای دریافت طلبش پیگیر است.

تغییرات در هیئت امنای آکادمی استقلال 

با توجه به استعفای افتخاری در حال حاضر هیئت امنای آکادمی استقلال باید بدون حضور این فرد به کار خود ادامه دهد تا در جلسه مدیران در هفته آتی فتحی یا ملکی به عنوان نماینده سرپرست جدید جایگزین مدیر عامل سابق شود.

به این ترتیب قرار است در هفته آتی نشستی با حضور فتحی و هیئت امنا برگزار شود تا در آن جلسه وضعیت آکادمی نیز بررسی شود.

معامله باشگاه استقلال و ترابوزان

مديران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا جايى كه امكان دارد مجيد حسينى را در تركيب تيمشان حفظ كنند اما اين بازيكن اصرار به جدايى از جمع آبى پوشان دارد.

مديران باشگاه استقلال در صورتى كه حسينى خواهان ادامه همكارى با آنها نباشد با باشگاه ترابوزان وارد مذاكره و معامله مى شوند تا با رقمى سنگين رضايتنامه اين بازيكن را صادر كنند.

بعيد نيست استقلالى ها از اين معامله حدود يك ميليون دلار سود كنند.

شجاعیان استقلالى مى ماند

با توجه به شكايتى كه باشگاه گسترش فولاد بابت انتقال شجاعيان و پرداخت نشدن قسط آخر از استقلال به كميته تعيين وضعيت فدراسيون فوتبال ارائه داده در همين راستا اين كميته تا ١٠ روز ديگر راى نهايى را درباره اين پرونده مشخص مى كند.

اما از آنجايى كه استقلالى ها تا به امروز بابت اين انتقال رقم يك ميليارد و سيصد ميليون تومان پرداخت كردند در همين راستا شنيده مى شود بحث بازگشت شجاعيان كمى منتفى شده باشد و فقط مديران باشگاه استقلال در جلسه اى با حضور نصيرزاده بايد رقم ٢٠٠ ميليون تومان باقى مانده را بپردازند تا براى هميشه مشكل بوجود آمده حل و فصل شود.

ثبت قرارداد خادم پور و صياد منش

صياد منش و خادم پور ٢ بازيكن جوان تيم فوتبال استقلال امروز به همراه مديد برنامه هاى خود در دفتر فتحى حاضر شدند و كارهاى نهايى مربوط به قرارداد خود را انجام دادند تا بدين ترتيب براى ثبت قرارداد به هيئت فوتبال بروند.

تكذيب ستاره آبى پوش در استقلال

در حالى كه مطرح شده بحث بازگشت تيموريان به استقلال و مذاكره او با مديران آبى پوش در جريان است اما اين موضوع توسط يكى از مديران استقلال تكذيب شد.

پيش از اين نيز بحث حضور مجتبى جبارى به گوش مى رسيد كه مديران استقلال حضور اين بازيكن را براى فصل آتى كذب اعلام كردند.

آخرين تمرين استقلال قبل از بازى با پيكان

تيم فوتبال استقلال در حالى در اولين هفته رقابت هاى ليگ برتر به مصاف تيم فوتبال پيكان مى رود كه طبق هماهنگى ها آبى پوشان فردا در يك نوبت تمرين مى كنند و سپس اردوى پيش از بازى خود را در هتل المپيك برگزار مى كنند.

چک طلب وریا نقد شد /بازگشت به تمرینات

وریا غفورى که مطالبات خود را طى یک فقره چک از مدیران استقلال دریافت کرده بود توانست چک را نقد کند.

زمان ثبت قرارداد استقلالى‌ها در هیئت فوتبال

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است تمامى بازیکنان و کادرفنى فردا با حضور در هیئت فوتبال قرارداد هاى خود را ثبت کنند.

پرداخت مطالبات استقلالى‌ها در دستور کار مدیران

با توجه به صحبت هاى صورت گرفته میان مدیران استقلال و حامی مالی احتمال دارد تا قبل از بازى با پیکان، استقلالى‌ها تا ١٠ درصد شارژ مالى شوند و اگر این امر تا فردا انجام شود احتمالا آبى پوشان پس از اولین بازى لیگ برتر مقابل پیکان بخشى از قرارداد هاى خود را دریافت مى کنند.

حق رشد صیادمنش پرداخت شد

مدیران باشگاه استقلال حق رشد صیادمنش را به مبلغ ٧٠ میلیون تومان به تیم شمالى پرداختند تا بدین ترتیب این بازیکن مشکلى براى بازى با استقلال نداشته باشد.

قرارداد ٢ بازیکن مصدوم استقلال ثبت مى شود

با توجه به حضور میثم تیمورى و آقاخان ٢ بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال در این باشگاه قرار است مدیران در فرصتى مناسب قرارداد این ٢ را ثبت کنند.

تیام زیر قول و قرار با استقلالى‌ها زد

در حالى که قرار بود تیام مهاجم سنگالى آبى پوشان امروز یا فردا به تهران بیاید، اما در حال حاضر این بازیکن به سیم آخر زده و در صحبت هایى از مدیران این باشگاه خواسته تا شماره حسابى را براى او ارسال تا با پرداخت ٢٠٠ هزار دلار قراردادش را با استقلالى‌ها فسخ کند.

با این وجود مدیران استقلال منتظر "شرمن" مدیر برنامه هاى تیام هستند تا به تهران بیاید تا درباره بازگشت این بازیکن با او مذاکره کنند.

گفتنى است تیام یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و با پرداخت ٢٠٠ هزار دلار مى تواند جدا شود.


بیشتر بخوانید: قلم قرمز شفر قربانی گرفت/ بد قلق های آبی به تهران می آیند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار