حجت الله بهمنی گفت: برندگان جوایز مراسم برترین‌های فوتبال با رای اهالی این رشته انتخاب شدند و هیچ دخل و تصرفی رخ نداد.

هیچ دخل و تصرفی در انتخاب برترین ها رخ ندادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از برگزاری مراسم برترین های فوتبال ایران اعتراض ها و ابهام های زیادی درباره برندگان جوایز این مراسم و جا به جایی بین نفرات برتر بخش های مختلف مطرح شد.

حسین حسینی، دروازه بان تیم استقلال تهران در حاشیه مراسم با اعلام اینکه "شاید برای انتخاب به عنوان برترین دروازه بان لیگ باید در فصل آینده ۲ هزار دقیقه کلین شیت کنم" به شکلی اعتراض خود را نسبت به انتخاب علیرضا بیرانوند در این بخش نشان داد.

همچنین در حالیکه احتمال می رفت محسن مسلمان هافبک سابق پرسپولیس که با وجود مورد غضب قرار گرفتن از سوی برانکو ایوانکوویچ در اواخر لیگ، با ۱۰ پاس گل از این لحاظ بهترین آمار را ثبت کرد به عنوان برترین بازی ساز لیگ هفدهم در مراسم برترین ها انتخاب شود اما پس از انتخاب سرور جپاروف، هافبک ازبکستانی استقلال به این عنوان مسلمان به حالت قهر سالن همایش های برج میلاد را ترک کرد.

حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران درباره این ابهام ها اظهار داشت: برای انتخاب برترین های فوتبال ایران از حدود ۹۰ نفر شامل مدیران عامل باشگاه ها،سرمربی ها، روسای هیئت های فوتبال استانی، کارشناسان، اصحاب رسانه و برنامه سازان تلویزیونی رای گیری کردیم. و کوچک ترین دخل و تصرفی در اعلام آرا صورت نگرفته است.

او ادامه داد: از این حرف ها زیاد مطرح می شود. زمانی می گفتند فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می خواهند بازی های دربی مساوی تمام شود اما در ادامه مشخص شد این امر درست نیست. اکنون هم که بیشتر برندگان پرسپولیسی هستند استقلالی ها ایراد می گیرند و اگر تعداد بازیکنان استقلال بیشتر بود ماجرا متفاوت می شد. نفس برترین ها چالش برانگیز است و همه خودشان را مستحق می دانند.

بهمنی درباره اینکه آیا بهتر نبود پیش از آغاز جام جهانی برای انتخاب برترین های فوتبال ایران رای گیری می شد، اظهار داشت: من هم تا حدی این موضوع را قبول دارم که عملکرد خوب نفراتی مانند علیرضا بیرانوند، وحید امیری و امید ابراهیمی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تا حدی در انتخاب آنها تاثیر گذاشت.


بیشتر بخوانید: امیری مرد سال فوتبال ایران شد + تصاویر


مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: امکان دارد با تداوم انتقادها رای هر نفر را منتشر کنیم تا مشخص شود جا به جایی ای در معرفی برترین ها صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

دخل و تصرف در اعلام نفرات برتر مراسم برترین های فوتبال برطرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار