مهاجم سنگالى و هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال هفته جاری وارد تهران می‌شوند تا توافق نهایی برای حضور در استقلال انجام پذیرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیام مهاجم سنگالى باشگاه استقلال روز چهارشنبه به تهران باز می گردد.

با توجه به پرداخت طلب ٦٣ هزار دلارى تیام از سوى مدیران جدید باشگاه استقلال، این مهاجم سنگالى فردا به تهران خواهد آمد.

تیام چهارشنبه شب به تهران باز می‌گردد تا در هجدهمین دوره لیگ برتر براى استقلالى‌ها پا به توپ شود.

جپاروف و مدیربرنامه آلمانی در راه تهران

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته مدیربرنامه آلمانی تیام و جپاروف تا فردا ظهر برای مذاکره با مدیران جدید استقلال وارد ایران می‌شود.

خط قرمز شفر روى نام ۶ بازیکن استقلال

با توجه به جذب بازیکنان جوان در نقل و انتقالات، شفر درخواست کرده تا ۶ بازیکن جوان از تمرینات بزرگسالان خارج شوند تا او در فضایى آرام تمرینات شاگردانش را زیر نظر بگیرد.

در صورتى که شفر خواهان بازیکنان جوان نباشد، این نفرات مى توانند به تیم امید آبى‌ها اضافه شوند.

داستان ساناک و استقلال

ساناک مربى تیم فوتبال استقلال که طى روزهاى گذشته به دلیل بیمارى مادرش راهى کشورش شده در حال حاضر مشکل مالیاتى ندارد و این مربى در صورتى که شفر خواهان او باشد به تمرینات باز مى گردد.

فیلیپ مربى بدنساز آبى پوشان به آلمان رفته و با این وجود باید یکى از ٢ مربى به استقلال بیاید تا تمرینات آبى‌ها را زیر نظر بگیرد.

قائدى به عراق رسید

مهدى قائدى بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال از راه ترکیه خود را به عراق رساند تا در تیم امید حضور پیدا کند.

مهدى قائدى پس از اتمام اردوى تیم امید به تهران باز مى گردد. این بازیکن در اولین دیدار استقلال مقابل پیکان غایب است.

٣ بازیکن از لیست استقلال خط خوردند

با توجه به هماهنگى مدیران استقلال براى تعیین تکلیف لیست استقلال براى فصل آتى، نام محسن کریمى، داریوش شجاعیان و مرتضى آقاخان به دلیل مصدومیت از لیست استقلال خط خوردند و این بازیکنان تا پایان نیم فصل اول در جمع آبى پوشان حضور نخواهند داشت.

ناراحتى بازیکنان استقلال و قول فتحى

با توجه به صحبت هایى که افتخارى در گذشته با بازیکنان تیم فوتبال استقلال داشته قرار بر این بوده تا حساب آبى پوشان امروز شارژ شود، اما با تغییر مدیریت و حضور فتحى در رختکن تیم، بازیکنان ناراحتى خود را از این موضوع به گوش سرپرست جدید باشگاه رساندند و  فتحى قول داد با هماهنگى هاى لازم تا قبل از بازى با پیکان بازیکنان شارژ مالى شوند.

آخرین وضعیت روزبه چشمی

طبق قول و قرار هاى قبلى میان فتحى سرپرست جدید باشگاه استقلال و مدیر برنامه هاى چشمى قرار است امروز جلسه ای آخرین وضعیت این بازیکن برگزار شود.

لیست بازیکنان استقلال و ثبت در هیئت فوتبال

با توجه به هماهنگى مدیران باشگاه استقلال کارهاى لازم درباره ثبت لیست بازیکنان در هیئت فوتبال انجام شد و قرار است نام ١٨ بازیکن بزرگسال،٣بازیکن زیر ٢٥ سال و ٩ بازیکن تیم امید در هیئت فوتبال ثبت شود.

زمان تمرین استقلال

بازیکنان تیم فوتبال استقلال فردا عصر ساعت ١٩ با حضور در زمین صنایع دفاع در یک نوبت تمرینات خود را دنبال مى کنند.

آزادى صیادمنش با پرداخت ٧٠ میلیون تومان

الهیار صیاد منش بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران که به تازگى قراردادى با استقلال امضا کرده در حال حاضر براى ثبت قرارداد خود با آبی پوشان پایتخت مشکلى ندارد.

این بازیکن پس از خروج از تیم سایپا و فسخ قرارداد راهى تیم پدیده سارى شده و مدیران استقلال با پرداخت ٧٠ میلیون تومان به این تیم مى توانند قرارداد صیاد منش را در هیئت فوتبال ثبت کنند.

اقدامات لازم براى پرداخت این مبلغ هم اکنون در دستور کار مدیران استقلال است.

ITC نورافکن صادر شد

فدراسيون فوتبال ايران امروز ITC اميد نورافكن را صادر كرد تا اين بازيكن مشكلي براي حضور در ليگ بلژيك و شارلوا نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: الحاجی نیومایر،زوج جدید شفر/ دربدری آبی ها برای زمین تمرین


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
شكايت از سازمان ليگ بابت سوپر جام بايد انجام بشه
آخرین اخبار