رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:اشتراکات فرهنگی،اقلیمی و زبانی ما با کلار و نزدیکی به شهرستانهای غربی ایران ،فرصت مناسبی برای توسعه تعاملات و ارتباطات دوجانبه است.

اشتراکات فرهنگی،اقلیمی فرصتی  برای توسعه تعاملات و ارتباطات با کردستان عراق است  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  محمودرضا مرادی  رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت:۱۲۰دانشجوی خارجی که اکثر آنها دانشجویان اقلیم کردستان هستند، در کرمانشاه مشعول به تحصیل هستند.
 

وی افزود: بسیاری از بیماران اقلیم از سالهای دور به کرمانشاه مراجعه می کنند تا از خدمات تخصصی پزشکان در این استان استفاده کنند این دانشگاه آمادگی آموزش پزشکان و دوره های بازآموزی برای آنان را دارد.
 
مرادی گفت:پزشکان متخصص ایرانی ازجمله پزشکان چشم ، گوش و حلق و بینی ،ارولوژی و..می توانند در بیمارستان قصر شیرین به مراجعان خدمت کرده  و آنها را جراحی کنند.
 
وی بیان کرد:ارتباطات برنامه ریزی شده و نظام مند می تواند باعث انجام صحیح پروسه درمانی و در نتیجه رضایت بیماران شود.
 
مرادی گفت:توانمندی کرمانشاه در زمینه های تخصصی پزشکی ازجمله پیوند مغز استخوان، قلب و عروق ، ناباروری و....می تواند باعث ارتقای سلامت مردم اقلیم شود.
 
وی افزود:نگاه ما به مردم اقلیم همچون هم میهنان ماست و علاقمندیم تا مراودات استان کرمانشاه با اقلیم را به ویژه در زمینه سلامت و تبادل دانش توسعه دهیم ما تمایل داریم کورسهای آموزشی مختلفی برای دانشجویان اقلیم در ایران برگزار کنیم.
 
 مرادی گفت:اجرای پروژه های مشترک پژوهشی و تبادل دانشجو و استاد با دانشگاه های اقلیم کردستان از جمله برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است .
 

انتهای پیام/ز

اجرای پروژه های مشترک پژوهشی و تبادل دانشجو و استاد با دانشگاه های اقلیم کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.